Stop de Lockdown

It begins. EINDELIJK komen ouders van schoolgaande kinderen in opstand!


Let op de reactie van de rector:



En dat zegt eigenlijk alles, we hebben te maken met een lakei, een zetbaas.

Mike
Nou bij mijn zoon was er vorige wk een kind ‘besmet’ met cojona (hele klas in quarantaine) en als ik zie hoe de grote meerderheid( 24 vd 30 kids) dan hun kind laat testen dan zakt de moed me weer in de schoenen. Deze ouders laten straks ook hun kind prikken, weet ik bijna wel zeker, gaan we deze oorlog niet mee winnen:rolleyes:
 
Het is de eerste keer dat in Nederland een bodemprocedure wordt gevoerd tegen de mondkapplicht. Een bodemprocedure is kostbaarder en tijdrovender dan een kort geding, maar heeft als voordeel dat een uitgebreidere toetsing mogelijk is, waarbij wetenschappelijk onderzoek en getuige-deskundigen kunnen worden betrokken. De proportionaliteit van de maatregel kan daardoor beter worden onderzocht.
 
Nou bij mijn zoon was er vorige wk een kind ‘besmet’ met cojona (hele klas in quarantaine) en als ik zie hoe de grote meerderheid( 24 vd 30 kids) dan hun kind laat testen dan zakt de moed me weer in de schoenen. Deze ouders laten straks ook hun kind prikken, weet ik bijna wel zeker, gaan we deze oorlog niet mee winnen:rolleyes:
dat zijn er toch 6 kinderen NIET
 

Op min.1.10.38 virologen die in overkoepelende machtsorganisaties zitten waar belangenverstrengelingen plaatsvinden met Bilderbergmensen (het thema was Bilderberg en Co);
Marion Koopmans

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Deze aflevering is nog ontluisterender dan de titel doet vermoeden. Tjerk de Haan legt u haarfijn uit wat er volledig ontbreekt aan alle maatregelen: namelijk elke schijn van een rechtstatelijk fundament.
 

Dangerous Virus' from Wuhan Lab is Trojan Horse to Distract From Damage From Vaccines This Fall​

Dr. Reiner Fuellmich warns that the Wuhan lab leak theory is being used now to distract from the serious consequences from the vaccines that inoculated people will face this fall.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan