Ik hoop natuurlijk op 4 november en dat er van alles gaat gebeuren. Van de andere kant hoop ik dat wij met onze ontwaking en demonstraties ook goed wat bewerkstelligen. Fijn als de overheid hun beleid positief bijstelt, van de andere kant vind ik het nog beter als ze zodanig ontmanteld worden, dat iedereen ziet wat voor een criminelen het zijn. Als ze nu alles gaan bijstellen en afzwakken, zullen de slapende schapen denken dat dit een zeer goed beleid is en zeggen: Zie je nu wel, ik heb je toch gezegd dat dit niet eeuwig bleef en dat alles weer normaal wordt. Jij met je angstscenario. Je ziet, er komt helemaal niets van uit wat je allemaal gezegd hebt.
Dus, ik hoop eigenlijk dat ze door de mand gaan vallen en niet alleen dat de coronamaatregelen langzaam losser worden. Dat is natuurlijk wel fijn en ik hoop zeker erop dat de spoedwet en het vaccin niet gaan gebeuren. Maar dit groepje moet aftreden en weliswaar overal.
Ik weet niet of er nog iets in Berlijn aan de hand is en of er nog consequenties aan zitten.
Dorothé