Stop de Lockdown

Joke, wat zit allang in voedsel? Bedoel je covid mRNA? Zoja, hoe zie je dit hele proces van immunisatie voor je? Wat is de relatie tussen mensenvlees en een effectief vaccin? En wat als je nauwelijks junkfood consumeert? De voedselketen is verre van schoon, maar ik acht technogie een stuk gevaarlijker; overigens, als je studies hebt waarin immunisatie door  voedseleiwitten of liever nog mRNA - want mRNA acht ik niet erg waarschijnlijk - besproken wordt, houd ik me aanbevolen!

Nieuw liedje in GB, stick your vaccin in your arse 😅🤣

https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR11OqvihuQjxhe_i1Fns9AqAfV6Wo4SnDR-Ep91MXlvc8BC0VXdbL4Vpv4&feature=youtu.be&v=gYcbGOf1R0U

Nou, wat ik vandaag meegemaakt heb. Vandaag met mijn vader inkopen gaan doen in de Brusselse Poort in Maastricht. Mijn vader krijgt binnenkort een heel zware rugoperatie en liep dus met een rollator. Nu is dat best lastig om daar een verplicht mandje op te zetten. We gingen de Hema binnen en ik pakte dan maar een mandje en mijn vader liep met zijn rollator door. Maar nee hoor. Verkeerd gedaan. Iedereen moest een mandje. Ik zei dat het een beetje moeilijk voor hem was en dat ik een mandje nam. Nee.....DAN MOEST IK 2 MANDJES NEMEN. WTF 2 mandjes?!?!? Ik zei, waarom, hoe kun je dit nog logisch uitleggen, waarom moet ik met 2 mandjes lopen. De vrouw werd een beetje tegendraads. Ik zei dat ik niets tegen haar had, maar dat ze toch moest toegeven dat dit een beetje raar was en dat dit niets toevoegde. Maar nee hoor, ze bleef erbij want de chef had bevolen dat iedereen een mandje moest nemen. Bij de kassa heb ik haar er nog eens netjes en vriendelijk op aangesproken en gezegd dat ik van mens tot mens met haar sprak. Ik zei dat ze toch moest toegeven dat dit een hele rare regel was, dat ik daar met 2 mandjes moest lopen. En ja, stilletjes gaf ze het wel toe.

Tjonge jonge, ongelooflijk. Dit vond zelfs mijn vader te ver gaan en dat er geen logica inzat.

Dorothé

Je hebt peppie en kokkie gehoord net, 'Het draait allemaal om solidariteit. We pakken het corona virus samen aan. Het corona virus discrimineert, maar wij als samenleving doen dat niet. Binnenkort, al in de eerste maanden van 2021, komt er een vaccin en dan is alles voorbij'.

Zonder gekheid Dorothé, dat is echt te gek voor woorden natuurlijk. Wat was hun reden voor strenge handhaving? Geloof in het oh zo dodelijke corona virus? Imago-schade? Of kans op een boete?

Ze gaf alleen maar aan dat haar chef dit bevolen had. Omdat mijn vader een hele brave man is die absoluut geen heisa wil, heb ik daar dus geen drama gemaakt en ben ook niet weggegaan.

Dorothé

Het lijkt erop alsof winkelpersoneel maar ook horeca personeel de regels omtrent de corona al helemaal normaal zijn gaan vinden. Het nieuwe normaal dus. Wil de Hema nog wat verdienen of gaan ze alleen regeltjes hanteren? Die waren toch nagenoeg failliet dacht ik een paar weken geleden gelezen te hebben. Hoe zou dat nu komen...?? Waanzin deze regels. Waarom heb je die winkel niet gewoon verlaten zonder naar binnen te gaan?

In Australie inmiddels is verplicht vaccineren inmiddels ene feit!

&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3d3qdU0l30T1hBjLgDQc_Oa4hyXNTgK7hIcBez3DGB16oIDGw0__ky41M

De mandjes worden gebruikt om het aantal klanten in de winkel te tellen. Als de mandjes op zijn 'mag' er niemand meer naar binnen. Ik denk dat ze daarom willen dat iedereen een mandje meeneemt. Niet dat ik het er mee eens ben hoor, maar dat is denk ik de rede.

Binnenkort, al in de eerste maanden van 2021, komt er een vaccin en dan is alles voorbij’.

Nou dat is het nou juist, ook MET vaccin blijven de regels gelden. Dat heeft het WHO zelf gezegd. En Rutte zei het al vanaf het begin, niet meer terug naar oude normaal maar het nieuwe normaal.

Zo veel mensen zitten nog in de paniek stand. Ik ben ook al de appie uitgezet omdat ik geen mandje had, medewerkers vertelde mij dat ik niet meer welkom was. Nog een geluk dat ze de politie niet belde, dat kan blijkbaar ook nog 😳
?s=21

https://www.nu.nl/politiek/6074714/nieuwe-fotos-huwelijk-grapperhaus-opgedoken-knuffelen-en-handen-schudden.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan