Stop de Lockdown

Ha vuurvogel je bent me net voor met dit filmpje plaatsen. Ik denk niet dat het onmogelijk is dat er miljoenen aanwezig zullen zijn in Berlijn.

Ik liep net in de supermarkt en zag tot mijn verbazing een modern geklede jongedame met hoofddoek, dat is verder niet boeiend maar wel dat ze met een tas liep van ninefornews met opdruk: Weg met de 1,5m maatschappij!
Ze kwam op de 1 of andere manier heel zelfverzekerd over haha en ik hoorde een Hollandse vrouw fluisteren tegen haar man; “hey kijk op haar tas”.

Er lopen echt veel meer wakkeren rond dan wij denken hoor. We kunnen het misschien ook wel meer gaan uitdragen. De tijd van stilzwijgen is gewoon voorbij.

Zoals velen op dit forum weet ik al heel lang dat er van de overheid weinig deugd en dat we door een stel incompetente dombo's in een schadelijke klem worden gezet, dwars tegen de zogenaamde vrijheden en bescherming die de zogenaamde grondwet zogenaamd bied. Het is ook nooit anders geweest dan dat we een soort luxe slaven van de elite zijn. Maar dat gaat nu, terwijl men de teugels aanhaalt, helemaal veranderen, de bewustwording is al te ver gevorderd om het tegen te houden, zelfs niet met harde maatregelen.
Het tuig, want dat is het, in Den Haag, en van Dissel, is incompetent, antidemocratisch en corrupt tot op het bot. Er mee in gesprek gaan is inmiddels ook zinloos geworden, kijk maar:

Ook veel andere mensen reageren verontwaardigd op de beelden. “Het feestje van Ferd Grapperhaus waar coronamaatregelen niet bestaan. Dit is de man die ons boetes oplegt en incasseert,” zegt Bas.

https://www.ninefornews.nl/grapperhaus-heeft-op-eigen-bruiloft-lak-aan-coronaregels-advies-opstappen/

Deze Grapperhaus had zoveel commentaar destijds op F Halsema , nu doet hij het , en toch voel ik dat hij (nog) niet vertrekt ! Gr Assie .

Tegen zoveel mensen kan geen politie of leger tegenop!

Maar stel dat ze alle wegen naar Berlijn gaan afsluiten? Dat zouden ze ook nog kunnen doen.

Denk je serieus dat het leger miljoenen burgers tegen kan houden? Ik denk dat het niet tegen te houden is. Zou me er niet druk om maken als ik jou was.

@binc: nee dat denk ik ook niet. Het was mijn man die dat net zei toen dacht ik wel even tja zou kunnen, je weet niet tot waar toe die gekken in staat zijn. Maar met miljoenen wordt dat wel heel lastig voor ze gemaakt!

Nou, ik las dat er hulp komt van het Russische leger. Zet het Russische leger tegenover een Nederlands leger en deze laatste leggen het loodje als eerste.

https://www.facebook.com/groups/216756302793478/permalink/246124059856702/

Tfx2jlozqmnajewtvhhvjxwur32tx06qb.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug