Stop de Lockdown

Dacht ik al wel hoor dat het niet waar was dat de demo in Berlijn niet zou doorgaan. Tuurlijk zit de media hierachter zodat mensen zullen afhaken,duhh! Ze moeten toch iets doen, de angst neemt toe bij ze. Je ziet het ook weer aan dat gebeuren in Amerika met die zwarte man die werd ‘doodgeschoten’. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Wij hebben ze door. Er is geen weg meer terug, ze gaan met de billen bloot!

Zoals ik het nu begrijp zijn er valse claims in de mainstream media, dat de grote manifestatie verboden is.

Waarom is deze niet daadwerkelijk verboden? Zijn ze bang dat alle betrokken advocaten en juristen hun aanklagen?

Na gisteravond wat Duitse video's te hebben gezien weet ik inmiddels hoe het zit. Querdenken heeft als organisatie uitstekende contacten met de politie. Het verbod komt van de politiek, specifiek Andreas Geisel, uiteraard van de SPD, de PvdA van Duitsland.

Querdenken heeft onniddellijk een kort geding aangespannen. Niet alleen het vergaderingsrecht (art. 8 Duitse grondwet) wordt onmogelijk gemaakt, maar de Duitse grondwet biedt met  artikel 20, lid 4 ook nog eens 'Wiederstandsrecht'. Dit artikel, waar sinds zijn invoering in 1968 nog niet eerder een beroep op is gedaan, geeft burgers soevereiniteit indien de staat haar burgers geen grondwettelijke bescherming biedt.

De demo gaat hoe dan ook door en dit zou wel eens een tegenovergesteld effect kunnen hebben. Talloze Duitsers vinden dat er nu een kritische grens is overschreden en gaan nu ook, terwijl ze daarvoor nog twijfelden. Er wordt al gesproken over massaal zittend bidden of mediteren op straat, omdat we dan met z'n allen onze vrijheid van religie (art. 4 Duitse grondwet) aan het beoefenen zijn.

Uit alle omringende Duitstalige landen komen mensen naar Berlijn dit weekend. Maar er zullen ook veel Nederlanders zijn. Allemaal oranje aan, mensen, dan herkennen we elkaar! De verwachting is nu een opkomst van tussen de 5 en 10 miljoen! Querdenken en andere groepen gaan tenten opslaan en zullen Berlijn pas verlaten als de regering Merkel is opgestapt en openlijk excuses heeft aangeboden aan het volk, hier wordt geschiedenis geschreven!

Mike

Tlnftqbbc2bw5akge7pv62g4ja1ogfln9.jpg

Mike

Dus, volgens de regels die er zijn zou Grapperhaus nu een huwelijksreis naar de bak moeten krijgen. Gelijke monniken gelijke kappen zou je zeggen.

https://t.me/vraaghetons/1666

💥💥DUITSE REVOLUTIE START AS ZATERDAG IN BERLIJN. DUITSERS WILLEN VAN BRD AF EN EISEN SOEVEREINITEIT!! 💥 THIS SATURDAY A HUGE REVOLUTION START IN GERMANY BERLIN. 💥 MORE THEN 12.3 MILLION PEOPLE. THE GREAT AWAKENING. SHARE ASAP PATRIOTS!!! 💥 Q.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/08/lol-hugo-de-jonge-claimt-dat-een-miljoen-mensen-coronamelder-heeft-gedownload-google-play-store-meldt-wat-anders/?fbclid=IwAR1lYLQQRC2zXcY1DnZCpuzhbQwbEoRC4tD5UywvbrI0R2IS84GPSggkFwM

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan