Stop de Lockdown

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/08/kabinet-rutte-iii-is-nagenoeg-klaar-met-coronasteun-%c2%a8we-kunnen-niet-alle-bedrijven-overeind-houden%c2%a8/

Mike

Een vertaald bericht van Telegram. Zouden de eerdere berichten dan weer nepnieuws zijn?

Goedemorgen allemaal. Ik heb net een bericht uit Berlijn. Een organisatieteam is vanochtend om 3 uur vertrokken en bouwt daar nu op. Ze worden daar ondersteund door de politie. Momenteel verloopt alles op locatie volgens plan. De verklaringen dat de demonstratie verboden is, worden niet bevestigd door de Berlijnse politie! Ik hang u het bericht van Reinhard op, dat eerder rechtstreeks uit Berlijn kwam. Geef het alstublieft door en vraag mensen om naar Berlijn te gaan!

Bericht van Reinhard uit Berlijn:

[8/26, 11:53] A Reinhard Müller: Voor iedereen op dit moment zegt het nieuws dat de demo's in Berlijn verboden zijn. Absolute onzin wordt hier volledig opgewaardeerd. De politie doet momenteel overal de barrières voor de demo! En wees gerust, er staan ​​honderden en waarschijnlijk duizenden advocaten in Duitsland achter de zaak en de demo zal tegen deze beslissing plaatsvinden, ik ben er vast van overtuigd!
[26 augustus, 11:54 uur] A Reinhard Müller: Elke demonstratie werd de afgelopen maanden kort voordat deze plaatsvond van bovenaf geboycot en er werd een pak slaag in de weg gegooid! Soms gingen de rechtszaken tot het laatste uur naar het Federale Constitutionele Hof en moesten de demo's vervolgens door de steden worden uitgevoerd, ook hier wordt het in geen geval geannuleerd, we zijn al in Berlijn en bereiden alles voor!

Dat is geweldig nieuws! Dit is dus gewoon een ordinaire mediatruc om de aantallen te verminderen. Gaat ze niet lukken, Berlin here we come!

Mike

Verspreid dit zo veel mogelijk, het gaat om onze vrijheid en onze toekomst!

https://threadreaderapp.com/thread/1298621831025483776.html

Mike

De Russische, Amerikaanse en Engelse ambassades moeten vredesverdragen afgeven zodat Duitsland weer soeverein wordt en de regering dan niets meer te zeggen heeft? Dit kwam zojuist voorbij op de app

We weten nu dat we ook niet terug zullen gaan naar normaal als het vaccin er is. De Wereldgezondheidsorganisatie heeft namelijk gezegd dat het vinden van een vaccin niet het doel is. De herinrichting van de samenleving is het doel. “We kunnen niet terug naar hoe het was,” zei WHO-baas Tedros, die overigens geen arts is.

https://www.ninefornews.nl/tucker-carlson-gaat-los-op-gates-en-corrupte-who-dit-is-pure-oplichting/

Geen idee of mijn werk nog bestaat in 2021. Waar ben ik nu voor aan het studeren dan? Misschien ga ik wel cursussen mindfulness en innerlijke rust geven aan mensen die na dit hele gebeuren hun leven op de rit proberen te krijgen. Een soort cursus “leven in de nieuwe werkelijkheid”. Misschien bestaat het concept werk straks alleen op een manier die we nu nog niet kennen.

Er is maar 1 zekerheid en dat is dat er geen zekerheid is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan