Stop de Lockdown

Denk je dat ie dan vervolgd gaat worden door het corrupte systeem Herr Sens? Ik ben wel benieuwd hoe dan? en door welke corrupte rechter.

Dit artikel komt van een voor mij totaal onbekende website maar ik vind het toch wel de moeite waard om hem te plaatsen.

Een van de politici die Ebalz hoorde zei dat ze dit wel ‘moeten doen, omdat op dit moment niemand zich zou laten vaccineren.’ Daarom gaat de politiek eerst ‘de crisis maximaliseren, om de mensen onder druk te zetten om zich te laten vaccineren. Daar gaat het ze om.’ Een collega politicus zou hebben bevestigd dat ze inderdaad een ‘genetisch kadaster’ (DNA register) van ALLE mensen willen hebben, en dat willen gaan doen door iedereen te dwingen zich op corona te laten testen.

https://www.wijsheid.nu/totale-lockdown-op-komst/

Wat een verschrikkelijke beelden vooral van die oudere dame!
Ik liet het mijn zoontje van 11 zien en hij zei: zo en dan zeggen ze dat de politie je beste vriend is! En zulke beelden zullen ze ons nooit op school tonen.

En zo is het! Echt schandalig dit wat een tering politie, volgende keer ben ik voor geweld net zoals die Marokkaantjes doen blijkbaar schrikt dat wel af. Die foto ook van die vrouw met bloed op haar gezicht ooh wat ben pissed zeg! Ik wil dingen zeggen die ik denk beter maar niet kan zeggen😡

Tam95gn312fdpo7s6iemkln29da0nnr5g.jpg

Precies!! In schilderswijk en op Scheveningen kunnen ze gewoon rellen en dan doen die lafaards niets!! Het is exact hetzelfde verhaal als met BLM. Konden ook hun gang gaan en alles vernielen. Beiden rellen zijn gewoon veroorzaakt door 1 en dezelfde organisatie die ook achter BLM zit. Dit om kwaad bloed te zetten bij ons. En ja dat lukt ze aardig want mijn bloed kookt bij het zien vd beelden. Zou dit bewust zijn om ons Nederlanders extra op te fokken en te laten zien: jullie staan ergens daar beneden op de ladder en het getinte/donker gekleurde volk bovenaan?

Best veel schapen die erin trappen en gaan schelden op degenen die er ook voor hun toekomst staan. Maar dat snappen ze nog niet.

Sommigen zijn echt kansloos verloren. Die verdienen het om in een dictatuur te leven. En als ze dan in een dictatuur leven hebben ze het nog niet door.

@vuurvogel, klopt en niet alleen hier op Twitter maar ook de reacties op nu.nl onder het nieuwsbericht vd demo van vandaag. Ik ben echt even vd kaart momenteel. Het beeld vd bejaarde mevrouw die werd geslagen. De tranen stonden in mijn ogen toen ik het zag, ik raak er niet over uitgepraat. Die klote agent zal vast lekker slapen vannacht.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan