Stop de Lockdown

https://indignatie.nl/2020/08/12/onze-vrijheid-is-in-gevaar-duitse-veiligheidsexperts-waarschuwen-voor-merkels-totalitaire-dictatuur/

Mike

In plaats van gedragscorrigerende maatregelen brengt Corona Nuchterheid u adviezen tegen een totalitaire staat. Want moeten we het ons allemaal laten ondergaan? Zijn er manieren om er aan te ontkomen? Bestaan er nog democratische mechanismes die het totalitaire gedrag van onze bestuurders kunnen corrigeren? Ik zou er niet op gokken? We moeten er in ieder geval niet aan mee werken. Maar kunnen we wat doen? Jazeker, er is heel veel mogelijk. We komen met een hele waslijst en die is niet compleet. Heeft u nog meer adviezen? Plaats een reactie.

https://corona-nuchterheid.nl/2020/08/09/gedragsadviezen-tegen-een-totalitaire-staat/

Ik lees hier flinke waarheden. Dat het een "economische coup" is van de corporate maffia om de kleine economie te nekken. Dat weet ik via een kennis van mij die al 30j onderzoek doet naar de belangenverstrengeling tussen politiek, de bank- en bedrijfswereld en de onderwereld. En de boer, hij ploegde rustig voort .. Kan ik nu trouwens niet meer zeggen want zij zijn van de weinigen die wel schijnen te beseffen wat er aan de hand is.

De politie zal zich moeten verantwoorden naar de toekomstige generaties, absoluut. Dat velen van die rambo's nog kunnen slapen. Collaboratie, in de hoogste graad. Ik zou niet graag in hun schoenen staan als deze crisis over is. Ze zijn er nu zelf verantwoordelijk voor dat het draagvlak bij de bevolking voor hun aanwezigheid in ijltempo wegsmelt alsook het vertrouwen in de uitvoerende macht als "beschermer" van de bevolking tegen welke criminaliteit dan ook. Van hun autoriteit schiet binnenkort niets meer over en het dringt klaarblijkelijk niet door ...

Ik probeer de horeca toch wat bewustzijn bij te brengen over wat gaande is. Maar de algemene teneur die ik zie is: help, paniek ! Boetes, oh nee ! Angst ! Boetes, help ! Boetes, help ! En .. boetes, help ! Politie, help ! Mijn imago, help ! Een "killervirus", help !

Guidelines, please, help ! Where are the guidelines ? Hello ? Guidelines ?

Schandalig dat die supermarkt moet sluiten en dat het gepaard gaat met zoveel politie en ME! Terwijl in Den Haag de straten onderlopen met water door ‘kansarme jongeren’ die brandkranen openzetten en daar zie je enkel 1 politiewagen! Dat zet echt kwaad bloed bij mij hoor damn shit.

Een Ah of jumbo zullen ze nooit sluiten!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan