Stop de Lockdown

Tweet van Huub Heye die hierboven door Sander van Dan wordt vermeld.

Ik stel voor dat iedereen die de #corona-maatregelen negeert of provoceert, zoals die enge Engel, een verklaring tekent waarbij er afstand gedaan wordt van ziekenzorg bij corona infectie.

Ik wil daar van maken:

Ik stel voor dat iedereen die nu zo erg anti-Trump is, een verklaring tekent waarbij er afstand gedaan wordt van het betere leven dat we gaan krijgen als de Deep State weg is.

Tmeloawhjdl41f9yn242ulqm8uzzhbyx8.jpg

Mike

https://childrenshealthdefense.org/news/childrens-health/polio-vaccination-still-causing-polio-after-all-these-years/

Mike

@medusa: die foto! 😂😂zeker weten dat mensen dat zouden doen!! Ik las een aantal reacties net op Instagram onder de post van Lange frans. Intens ernstig hoe diep het brein van sommige mensen gevangen zit in de hypnose vd media pfff.

Het is de (fictieve) notie dat het leven een stuk makkelijker is als je blank bent, omdat je in alle opzichten bevoordeeld wordt. Dat was misschien ooit, lang geleden. Vandaag de dag is dit totaal niet meer aan de orde. Kwetscreolen zonder baan, zwakkelingen, zaniken hier maar over door, met hun gelul over slavernij en andere misstanden die hen heel lang geleden zijn aangedaan, IN VRIJHEID in deze samenleving, met dure kleding en schoenen. Ze vergeten te vermelden dat hun eigen zwarte voorouders slavenhandelaren waren en dat het de blanke, christelijke beschaving is geweest die het zelfcorrigerende vermogen heeft om de slavernij af te schaffen, omdat deze onmenselijk werd bevonden. Er is helemaal geen white privilege, blanken worden zelfs nu steeds vaker achtergesteld t.o.v. niet-blanken. Rot op met je white privilege, ik kan die woorden niet meer horen!

Mike

white-ism kwam ik tegen bij ophra (staat op YT wat met de censuur wat het daarom al verdacht maakt) en had na een paar seconden al zoiets van ja maar wacht even dit klopt niet.

Mike heeft het verder goed verwoord.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan