Stop de Lockdown

Je kunt zeggen wat je wilt over de NOS maar hun strategie werkt erg goed.
Ik kom net terug vd supermarkt, nou ten eerste ontzettend veel bange mensen, ik zie duidelijk een toename vd mondkapjes. Zoveel! Dat ik die peilingen van 1vandaag begin te geloven. Ik heb 1 man uitgelachen net toen ie voorbij liep(sorry kon het niet laten) want hij had zijn t-shirt over zijn mond en neus getrokken. Geen gezicht joh. Hij keek verschrikt om zich heen en ik zei erachteraan: mensen zijn doorgedraaid en een voorbijganger was het volkomen mee eens en lachte hard mee. Die man werd daardoor nog angstiger en rende bijna met zijn kar de passage uit.

En mijn vader die is ook weer enorm angstig terwijl hij enige tijd geleden het virus nog nonsens vond. Ik ga zo gauw maar dotcom radio luisteren, daar krijg ik weer moed van!

Tadqwij33rivb6zoaaphly9vs0r8n8ebq.jpg

Mike

Schiphol bereid vaccinatiepaspoort voor. WAKKER WORDEN‼️

Greed is good, be succesfull, be wealthy, een succesvolle meid is op haar toekomst voorbereid etc etc etc hoe vaak is het je niet ingepeperd.

Ach we zijn al jaren lang aan het likken en gebruiken onze sexorgaan en gaan over lijken mbt onze carriere dus waarom dan je druk maken voor een spuit als je dan lekker op vacantie kan gaan ....

Het mensDOM in nederland is al veel langer totaal ondergeschikt gemaakt dat nu zal blijken hoe groot de aantallen zijn die dit gaan doen in ruil voor vacantie.

Social credit system aan de noordzee is ook geen probleem we waren al decennia lang een volkje van zegelstjes sparen ... dit is het zelfde alleen digitaal.

Met ‘Freedom, Bitch’ wil ILITSYA mensen herinneren dat échte vrijheid (in je geest en ziel) nooit kan worden afgenomen en dat er altijd een keuze is hoe je omgaat met onderdrukking en tegenslag.

https://www.telegramnl.eu/video/telegramnl-interviews/telegramnl-interview-ilitsya-freedom-bitch/

Een verslag v d demo gister in Leeuwarden.
Sprekers waren top, vooral Abe maakte indruk.De sfeer was ontspannen en de mars door de binnenstad heeft vast veel mensen nieuwsgierig gemaakt
O.a. Frank Reusink vroeg de aanwezige pers op om de waarheid te schrijven.

Die Ilitsya Freedom Bitch was gisteren ook op de demo waar Andre van Delft ook bij was in Rotterdam. Kijk naar deze foto:

Tzm5nytmzm59b28vh2zb4ce1ivuuwsyk6.jpg

Andre wilde ook dat ik haar zou promoten op mijn forum. Dat heb ik niet gedaan. Dit is de zoveelste 'trad thot' die zichzelf graag op rechts profileert met hoerig gedrag om zo te kunnen scoren bij stoere mannen. Vrouwen die zichzelf 'bitch' noemen en luchtig gekleed gaan zijn BAD NEWS!

Mike

Jesus Christ, wat een draak van een nummer!

En een citaat van Osho aan het begin? Ze heeft de klok wel horen luiden, maar heeft geen idee waar de klepel hangt!

Mike

Abe Dijkstra, de politieman/marechaussee die klappen kreeg v d ME. Hij deed zijn verslag van het optreden de 21e juni op het Malieveld. De oprechtheid in zijn toespraak was wat me aansprak.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.606
Leden
8.688
Nieuwste lid
Jacq
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan