Stop de Lockdown

Deze meme in de herhaling, omdat dit nu meer geldt dan ooit, en omdat mensen nog steeds niet snappen dat de gebaande “legale” paden geen oplossing bieden.

Het enige wat je kan doen is stoppen met luisteren, stoppen met meewerken, en als dat geweld oplevert tegen jou, dan rest je niet anders dan jezelf te verdedigen.

Jezelf en je naasten verdedigen doe je niet door een bloemetje te geven of een hartje te tekenen. De psychopaten waar je mee te maken hebt lachen daarom. Geweldloos verzet bestaat niet. Het is een knuffelwoord waarmee je denkt te kennen te geven dat je deugd.

In dit deel van de wereld zijn de mensen tot slappe watjes gekneden die zelf helemaal niets durven en voortdurend naar een autoriteit kijken die zegt wat wel en niet mag, en hoe het wel en niet moet. We noemen dat volledig misplaatst ‘beschaving’ of nog erger ‘een democratische rechtsstaat’.

Is er sprake van beschaving als er steeds meer van je vrijheden worden afgepakt (onder bedreiging van geweld) omdat een bepaalde club mensen dat willen?

Is er sprake van ‘een democratische rechtsstaat’ als de rechterlijke macht naar de pijpen danst van onbekende krachten en de zogenaamde ‘volksvertegenwoordigers’ mensen in gevangenschap zetten, (onder bedreiging van geweld) alle vrijheden afpakt, en die vrijheden vervolgens terug gaat verkopen als privileges afhankelijk van gedrag, zoals bijvoorbeeld het verplichten van een vaccinatie om weer deel te nemen aan het sociale verkeer?

Nu hoor je steeds mensen die zeggen “geweld is niet de oplossing en daar bereik je niks mee” en dan denk ik bij mezelf “HALLO… wie gebruikt er nu eigenlijk steeds geweld als oplossing? Degenen die jouw verbieden (en public shamen) als je je alleen al verdedigt tegen het geweld van hun!” Als geweld geen oplossing is, hoe kan het dan dat overheden geweld zowel mentaal als fysiek inzetten om hun doelen te bereiken? Het lukt hen toch aardig!

Er is een groot verschil tussen geweld gebruiken als agressor (1) en het verdedigen van jezelf en je naasten (2)) met behulp van geweld als er niks anders meer mogelijk is en de agressor je aan alle kanten heeft klemgezet

https://www.hetmeestgevaarlijkebijgeloof.nl/vrijheid-wordt-niet-gegeven-maar-gewonnen/

Kinderen ingezet om ouderen terecht te wijzen 🤔🤔
https://www.destentor.nl/zwolle/pvv-verbijsterd-over-inzet-zwolse-politiekids-in-frontlinie-handhaving-coronaregels-onacceptabel~adf10248/?referrer=https://www.google.com/

We gaan het meemaken. Men wil iedereen met een mondkap op zien lopen. Binnen en buiten.

Is dit verantwoord?

Tuurlijk niet! Psychologisch gezien is het absoluut onverantwoord. Dat merkt iedereen dagelijks. Het geeft een gevoel van angst. Onderdrukking. Afstand (die nog eens wordt aangevuld met het bizarre fenomeen “social distancing”).

https://commonsensetv.nl/column-de-totale-gekte-is-bijna-bereikt-en-we-zijn-klaar-voor-de-volgende-fase/

@Binc juli 25, 2020 om 12:45 pm

dit is in feite een beetje de boodschap van Wouter Raatgever. En ik moet eerlijk bekennen dat ik Willem Engel eigenlijk ook erg soft vind. Ik geef daarnaast ook eerlijk toe dat ikzelf een schijterd ben. Maar ik vraag me echt af of je met regenboogjes en bloemetjes een verandering teweeg zal kunnen brengen. Revolutie is misschien de enige weg.

PS voordat er discussies ontstaan : ik ondersteun Raatgever verder niet ofzo. Het enige wat ik me afvraag of we hier wel geweldloos uit kunnen komen.

Het enige wat ik me afvraag of we hier wel geweldloos uit kunnen komen.

Ieder tijdspad heeft zo zn eigen oplossing.
Geweld is op dit moment mi niet de juiste keuze.
Het gaat om de des informatie debunken waar de oorlog en dito opgelegde illegale wetgeving gewonnen wordt.

Mocht geweld wel een middel worden dan optrekken met blm met gezichtsmaskers zodat je lijkt op een inwoner van afrika en handschoenen aan en je hebt de sympathie van rutte die voor het oog van de natie met een blm thsirt aan zit.
Mogelijk kan je nog subsidie krijgen van soros ...

Er geweldloos uitkomen, dat zou mooi zijn, ik ben er voor. Maar de andere partij, die zich zo gedragen heeft dat ze de andere partij geworden zijn, ze dienen ons te beschermen en ons basisvoorwaarden te garanderen, kijk maar in de grondwet, is nu bezig om ons leven meer en meer te beperken en zetten daar al enige tijd geweld voor in. Is er dan nog een optie om er geweldloos uit te komen? Is de andere partij nog bereid om naar rede te luisteren en kan ze zich nog laten overtuigen en een copernicaanse wending maken?

Bastiaan, val niet voor agitators als WR. Leer van de geschiedenis:

Ze stonden vooraan bjj de Franse revolutie: off with their heads! En toen er geen adel meer was om te onthoofden wezen ze anderen BINNEN DE EIGEN ORGANISATIE om om het hakblok te leggen. We zagen ze ook in Rusland, in China en overal waar er 'revolutie' plaatsvond. Het resultaat was altijd hetzelfde: massamoord. De Fransen hebben drie pogingen gedaan tot revolutie, allemaal mislukt. En waar staan ze nu? Ze hebben die sukkel van een Macron in het pluche geholpen. Het beste wat je van de Fransen kunt zeggen is dat ze het spel eerder door hebben, maar nog steeds zien ze niet de valkuil die ze zelf hebben graven.

Er wordt door negatieve krachten de hele tijd de nadruk gelegd op bloemen en bananen als het gaat om VW. Dat stadium zijn we allang gepasseerd en zelfs toen had ik er geen moeite mee, aangezien het symboliseerde dat de democratie dood was en we kennelijk in een bananenrepubliek leven.

De laatste video's van Willem Engel gezien? Hij heeft het over volkstribunalen en zelfbestuur! Luister niet wat er OVER hem wordt gezegd (WR) maar wat hij ZELF zegt!

Mike

Bastiaan, Wouter roept op tot geweld. In dit artikel gaat het meer om verdedigen. Ik snap wat je zegt over Viruswaanzin. Alleen hebben ze dit allemaal gebruikt om op te bouwen. Om publiek te trekken, tijd te rekken en mensen wakker te krijgen. Wouter Raatgever loopt alleen maar gal te spuwen over Viruswaanzin.

ik vond die wouter eerst erg goed, maar gisteravond het filmpje gezien dat hij het rivm belde.
Poolse busjes die vaccins wegbrengen?
En hoe hij sprak tegens die communicatiemedewerker. Dat dient geen enkel doel. Stoer doen voor ons?
Boeren hebben trouwens geen vrachtwagens, beetje dom. En met die oproep, moeten de boeren hun kop op het hakblok leggen? Waar dient dat dan weer voor. Afijn, een aparte video en ik vond hem een onplezierige uitstraling hebben in die video

Ik ben blij hier te lezen dat hij bij jullie ook al dor de mand gevallen was.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.606
Leden
8.688
Nieuwste lid
Jacq
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan