Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar we doen het voor de oudjes’. Wie na het zien van deze nog droge ogen heeft, heeft een gat in de ziel.
Gruwelijk!! Hadden we ons 2 geleden toch niet kunnen voorstellen dat dit in NL gebeuren kon.
Ik vraag me serieus af of mensen die dit veroorzaken of hier aan mee werken wel een ziel hebben.
In verkeerde handen is een wapen nooit oké. In mijn beleving is er al sprake van dat er mensen zijn die niet in het bezit moeten zijn van wapens. Politieagenten in dienst van de staat die erop los meppen met wapenstokken zonder enkele reden zouden ook geen wapen moeten hebben. Maar dat is wel legaal vanuit hun functie. Persoonlijk zou ik er geen moeite mee hebben om zelf een wapen te hebben. Liefst een kleine pistool. Volgens mij alleen toegestaan als men eerst schiet lessen neemt.
Volgens mij worden die agenten daarop getraind. Het zal mij niets verbazen dat bij deze agenten hun geweten totaal niet opspeelt en savonds na hun dienst gewoon lekker met een biertje in de tuin gaan zitten. En dus helemaal niet na zullen denken over dit incident wat eerder die dag heeft plaatsgevonden. Tja het is mijn werk zeggen ze dan. Dat zei die agent toch ook in dat filmpje in de trant van:ik doe enkel wat mij is gevraagd.
Ja, geleerd op de politieschool. En wat op welke school dan ook geleerd word is goed. Althans, dat is wat zij denken. Eigen geweten doet niet meer ter zake. Idd gedrild.
Zo kun je het ook bekijken, een soort van rekbare ziel.
Ik weet dat je uitgebreid getest wordt voordat je daar aangenomen wordt en dat je aan een bepaald profiel moet voldoen, maar als je een beetje gevoel in je donder hebt, gaat je werk je op deze manier toch tegenstaan, lijkt me. Mensen arresteren die 'clandestien' bij hun moeder geweest zijn, ja, dan kun je echt trots zijn op jezelf.