Stop de Lockdown

1. Vanuit de media worden we momenteel overspoeld met berichten over een enorme toename van besmettingen: het probleem.

2. De reactie is: ‘dit moeten we stoppen’.

3. De oplossing is: verplichte mondkapjes en regionale lockdowns.
https://www.linkedin.com/pulse/probleem-reactie-oplossing-heeft-deze-3-trapsraket-jou-ed-kortekaas/

Mike

Ts4fz5bscvd48kj47iok1aykogarop6vg.jpg

Mike

😂😂 nergens gelezen dat ze bij de Efteling een attractie bij hebben gemaakt. Het schapenhok! Zeer vermakelijk!

Over de wet van Hugo de Jonge. Verbeteringen zijn alleen cosmetisch volgens deze advocaat.

CONCLUSIE

Het aangepaste wetsvoorstel Tijdelijk wet maatregelen COVID-19 kent een beperkt aantal verbeteringen ten opzichte van de consultatieversie. De meeste zijn echter louter cosmetisch van aard. Via ministeriële regelingen kunnen open geformuleerde normen worden ingevuld met vergaande voorschriften. De daarbij noodzakelijke betrokkenheid van het parlement en de gemeenteraden is nog steeds onder de maat. Ook kan de minister van VWS het systeem van de vermaledijde noodverordeningen activeren, als een ministeriële regeling niet op tijd tot stand komt. Tot slot is strafbaarstelling van overtredingen van de ministeriële verordeningen en de AMvB gehandhaafd en zijn daarvoor geen overtuigende redenen genoemd. De Tweede Kamer zal er dan ook voor moeten zorgen dat dit wetsvoorstel niet zonder de nodige amendementen door beide Kamers heen wordt geloodst.

https://www.advocatenblad.nl/2020/07/17/aanpassingen-coronawet-vooral-window-dressing/

Aanvulling op bericht van Medusa. 4 zorgmedewerkers willen verplicht mondkapjes. Dit hebben zij laten weten. Hugo de Jonge heeft het zorg personeel om inbreng gevraagd. Vast geen toeval.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5172988/coronavirus-covid19-virus-anderhalvemetersamenleving-liveblog

'Maar we doen het voor de oudjes'. Wie na het zien van deze beelden nog droge ogen heeft, heeft een gat in de ziel.

Mike

Ze zullen vast wel promotie krijgen of zo net als rechter Tonino vele jaren geleden ….

Ja, uiteraard. In dienst van de duivel gejamd Hugo de Konfe. Eerste ingeving, als artsen dit zeggen volgen de schaapjes vanzelf. Het zijn immers artsen. En waar hechten mensen waarde aan? Witte jassen.

Maar we doen het voor de oudjes’. Wie na het zien van deze nog droge ogen heeft, heeft een gat in de ziel.
Hartverscheurend😢

Ik had wel een stukje van dat filmpje gezien wat net door Mike werd gedeeld. Wat heftig en vooral dat laatste stukje dat die vrouw het aan haar hart krijgt, dat stukje kende ik nog niet. Wat een lafbek van een man heb je dan dat je de politie binnen laat. Dat krijg je ervan als je jaren lang feminisering over je heen krijgt in de media, daar word je soft van. In Amerika zal zoiets minder snel gebeuren denk ik zo.

Ik wilde net zegge, wat doet die politie in godsnaam in hun huis?
Politiestaat en zoveel mensen die zich machteloos voelen.

Misschien hoort het even niet zo bij dit topic, maar hoe denken jullie dan over legale wapens? Hier in Nederland is het gewoon niet zo ingeburgerd en in Amerika is het gewoon om een wapen te dragen. Ik moet er niet aan denken dat Corrie en Anita van Facebook een wapen kunnen kopen en dat bij zich dragen terwijl ze door de Action lopen. Ik zal mezelf hierover eens wat inlezen op het forum voordat ik met vragen kom.

Precies, Alpha, dat waren mijn gedachten ook. Daarom ook die NTP-regel: geen naam, geen toestemming, geen papieren. Die agenten kwam dat echtpaar arresteren op (valse) aantijgingen van huisvredebreuk. Maar ze plegen zelf huisvredebreuk! Hiermee zijn ze in overtreding. De grondrechten worden bewaakt door het EVRM (Europees Verdrag van de Rechten van de Mens). Vertel die agenten dat ze maar een huiszoekingsbevel moeten regelen in Straatsburg en wens ze een fijne dag!

Mike

Ik lees net hierboven: "Is 90% vh volk echt #zó naïef of dom?"
Simpel antwoord:
Ja. (zucht), de aasgieren zien al die slaven graag gehoorzamen.
Kan je het de mensen kwalijk nemen? Ze worden van jongs-af-aan gedrild, geïndoctrineerd, gekoeioneerd door mensen die het beste met ze voorhebben, die alleen zo handelen omdat hun ouders en juffen en mester, leraren, bazen enzovoort, het ook zo deden. De mensheid is grotendeels een apensoort, na-apen, dat is waar ze goed in zijn. Er zijn uitzonderingen, mensen die het op school niet zo naar hun zin hebben, zich niet in een beperkend vormpje laten persen, de dwarsliggers, vrijdenkers, vernieuwers, de mensen die in staat zijn om in de breedte en in de diepte tegelijk te kijken. Het zijn de mensen die overleven als alles plotseling verandert, zich in elke situatie weten te redden, doorzien dat overheden altijd al corrupt waren en alleen nog maar corrupter worden, rechters politieke trekpoppen zijn geworden want het geld dat stom is maakt recht wat krom is. Helaas is het kiezen of delen tussen eeuwige slavernij of vechten voor vrijheid.

Let eens op de uitstraling en houding en taalgebruik van WR in het volgende filmpje. Hij beschuldigd Viruswaanzin van het gebruik van NLP, moet je eens opletten hoe vaak hij het woordje JA tussen zijn zinnen door zegt. Hij is zelf trainer dus hij weet hoe hij moet beïnvloeden. Let maar op hoe dat klinkt als je dat steeds zegt (ja) snap je wat ik bedoel (ja) ... etc. Ik weet niet met wie die man samenwerkt maar het lijkt me niet iemand die voor verbinding gaat.

En dan nu de laatste live uitzending op Zoom door WE en MC. Een heldere presentatie met PowerPoint zonder tegen mensen aan te schoppen. Wat zegt Dave van X22 report nu steeds? Show people don’t tell them. Dit is de Tweet van Viruswaanzin met de zoom presentatie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.606
Leden
8.688
Nieuwste lid
Jacq
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan