Stop de Lockdown

Ik weet dat sommigen hier zijn stijl te druk vinden of niks met hem hebben, maar Jay is heel erg populair, vooral onder de jongeren, en daarom vind ik het heel positief dat hij door middel van Jip-en-Janneke taal ook kritische geluiden kan overbrengen binnen deze "normie-kringen". Ik vind zijn onderstaande boodschap ook heel erg in de lijn van Q en VirusWaanzin.

Beetje getwijfeld of ik dit ging delen op de pagina, sommige zullen mij weg zetten als een zweefteef maarja fuck it. Ik denk dat het nu de tijd is, tijd is om mijn missie hier op aarde kenbaar te maken. Ik ben hierna toe gekomen om de mens te helpen ontwaken en in hun eigen kracht te laten staan. De manier om dit duidelijk te maken is lastig en complex. Daarvoor gebruik ik humor en Jip en Janneke taal. Maar achter de grappenmaker Tisjeboyjay zit meer.
Er gaan grote verandering plaats vinden de komende tijd. Er komt een shift van ons bewustzijn. We hebben een hele lange periode gehad waarbij duisternis en lage frequenties het leven op aarde bepaalde. Haat is op dit moment nog populairder dan liefde. Een filmpje waarbij twee mensen aan het vechten zijn scoort beter dan een liefdadigheids filmpje. Positief nieuws krijgt nauwelijks aandacht in de media, terwijl spannende en negatieve teksten tonnen views pakken. Maar dit gaat veranderen, we gaan een tijdperk in waarbij liefde de heersende macht word. Een wereld waarbij mensen opscheppen over hun goede daden en materialisme geen waarde kent. Maar voordat er iets nieuws komt zal eerst het oude moeten vallen. En dat is nu gaande, vandaar alle chaos in de wereld. En dit is ook de reden van dat rare gevoel in jou. De reden dat je het gevoel hebt dat je moet opstaan? Iets moet doen? Dat gevoel heb je niet zomaar, de frequentie van de aarde stijgt. Jij bent onderdeel van de aarde dus jij stijgt mee. En dit is niks zweverigs dit is keiharde wetenschap.
Waarom plaats ik dit? Omdat ik het zwaar heb, niet enkel in mijn prive leven. Ook online word ik constant aangevallen. Duisternis houd niet van licht namelijk, maar ja sorry pik mijn batterijen gaan niet leeg. Maar ik kan wel wat hulp gebruiken vandaar dit bericht, het is nu tijd is voor jou om in het licht te gaan staan. Hoe help je mee? Laat liefde spreken overal waar je komt, geen haat meer, geen woede, geen geroddel. Met andere woorden wees gewoon geen eikel
Wees de verandering die je wil zien in de wereld.
Jay.

https://www.facebook.com/TisjeboyJay/posts/2990600057735398

Kevin

Eindelijk eens iemand anders die ook zegt waar het op staat m.b.t. Wouter Raatgever! Is hij zo boos omdat hij lijdt aan 'vegan rage'?

Mike

Ik ben het ermee eens dat Wouter niet deugt. Eerlijk gezegd vond ik dat al veel eerder en had ik dit soort twitter berichten ook op zijn account gezien. Hier heb ik het alleen niet gezegd omdat ik geen kritiek wilde leveren omdat velen hier hem toch wel hoog hadden zitten. Wouter is idd uit op verdeel en heers.

Heel goed juist dat Jay dit heeft geplaatst. Ik ken een paar normies die hem ook volgen. Van hem nemen ze het wel aan want ‘hij brengt het leuk en grappig over’. The real thing, in de zin van echt dieper in het konijnenhol dat zullen zulke types (normies) niet trekken.

Mijn broer vertelde dat hij vanmiddag werd geweigerd bij het Kruidvat met zijn gezin. Hij wilde met zijn gezin dus vrouw en 1 kind het kruidvat in maar de beveiliging aan de deur (een vrouw) weigerde hem want hij mocht wel alleen naar binnen maar niet met gezin. Toen raakte hij in discussie met haar omdat hij het er uiteraard niet mee eens was. Vervolgens begon een vrouwelijke klant zich ermee te bemoeien zomaar ongevraagd. Nou hij heeft haar zowat uit die passage geblazen, ze wist niet hoe snel ze weg moest komen😂 Hij merkte op dat er echt ontzettend veel bange mensen rondlopen buiten met mondkapjes vol angst, bah. Allemaal van die NOS kijkers.

Ik denk dat we dit de komende tijd meer gaan zien hoor van die opstootjes tussen burgers. Wakkere mens vs bruikbare idioten.

Heel goed juist dat Jay dit heeft geplaatst. Ik ken een paar normies die hem ook volgen. Van hem nemen ze het wel aan want ‘hij brengt het leuk en grappig over’. The real thing, in de zin van echt dieper in het konijnenhol dat zullen zulke types (normies) niet trekken.

Ja dat vind ik ook. Ookal zijn wij hier op dit forum mijlen verder, tis echt van levensbelang dat al die normies ook wakker worden. En zulke korte filmpjes en dergelijken kunnen daarin een goeie bijdrage leveren.

Kevin

Inderdaad goed dat Jay het gepost heeft, mensen als hij en Jensen helpen normies in ieder geval op weg.Hopelijk beginnen ze zich dan wat vragen te stellen en komt er in ieder geval een zelfstandig denkproces op gang. Ik zie het als in de moestuin, als je wat gepoot/gezaaid hebt moet je er voor zorgen en geduld hebben voor je kunt oogsten.
En zoals @naief laatst al zei, je kunt niet van de kelder op zolder springen.

@Sampjes, en als jouw broer en zijn gezin nu allemaal een mandje gepakt hadden?. Volgens mij kunnen ze je dan niet weigeren. Wel dapper dat hij in gesprek ging.

De omgang tussen wakkere mensen en regulier geïnformeerden, is wel lastig af en toe. Heb er zelf tot dusver nog niet echt veel hinder van ondervonden. Dan is de Jip en Janneke taal echt geweldig, je moet het simpel houden. Was vandaag bij de bibliotheek, vrijwilligster vroeg of ik wist hoe het moest, uiteraard zeg ik dat weet, eigenlijk geen idee, maar doe gewoon mijn ding. Geen desinfectiespul, kom er voor boeken en geen poespas. Wil een paar boeken scannen en sta te luisteren naar die mevrouw en iemand die boeken aan het scannen is, heel verhaal over HET VIRUS, hoop blabla. Komt de ene met ja, maar het vaccin is bijna klaar. Heel vriendelijk gevraagd of ik iets mocht vragen, of ze dat dan ook zou nemen? Dat wist ze nog niet, zegt de vrijwilligster dat zij het niet zou doen, nog niet goed genoeg getest, Softenon zogenaamd veilig, bleek het toch niet te zijn. Die griepgolf in 17/18 was toch ook wat. Dus ik vraag enig idee hoeveel mensen daaraan overleden zijn? hadden ze geen idee. Bijna 12.000. Weten jullie hoeveel mensen er nu gestorven zijn, hadden weer geen idee. iets meer dan 6.100. Toen zag ik een lampje gaan branden. De reactie was echt, ooooh????. Ja, dat is echt zo, bovendien is angst heel slecht voor een goedwerkend immuunsysteem. Ja ja daar hadden ze wel eens iets over gehoord, ook er maar ingegooid dat het verstandig is om je op verschillende vakken te informeren. Nu maar hopen dat er een zaadje geland is, zal over een aantal weken nog eens kijken hoe het daar is.

@o en o: nee dat weigerde hij dus. Burgerlijke ongehoorzaamheid. Hij zei ik zal nooit op de knie gaan voor dit tuig dan sterf ik liever in strijd. Ik merk wel dat hij nu in de woede fase zit dus heb hem hier wel voor gewaarschuwd.

Maar heel goed dat je ze in de bieb hebt aangesproken! Geeft ze toch stof tot nadenken en hopen dat ze hier zelf meer onderzoek naar gaan doen.

Het vijandig offensief waarmee de mensheid momenteel geconfronteerd wordt is van een ongekende proportie en kwaadaardigheid. Nooit eerder in de geschiedenis is een gehele wereldbevolking op deze schaal aangevallen door een dergelijke vijand.

https://pieterstuurman.blogspot.com/2020/07/de-oorlog-tegen-de-mensheid.html?m=1

Laten we hopen dat dit niet gaat gebeuren!

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/nederland-moet-zo-snel-mogelijk-mondkapjes-in-binnenruimtes-verplichten/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_content=facebook-avrotrosradar&fbclid=IwAR1oZW2Mfl8AfqahwR1u0KGUzQQEY50mNYAgXvH5wGtqQM-qWvonU0Iquec

In Beverwijk is al zover. Verplicht mondkapjes! 😢

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/270415/mondkapje-vanaf-dit-weekend-verplicht-voor-bezoekers-beverwijkse-bazaar

Alleen extreemrechtse mensen leven de coronamaatregelen niet na? Een vorm van natuurlijke selectie? Seriously, Marc? Dit zijn nou de mensen die onze overheden adviseren.

https://www.ninefornews.nl/belgische-jaap-van-dissel-laat-ware-aard-zien-alleen-extreemrechts-leeft-coronaregels-niet-na-is-dus-natuurlijke-selectie/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.639
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan