Stop de Lockdown

@Medusa, dit (post van #299084) vind ik zelf een typisch bericht waar andersdenkenden voorzichtiger mee om moeten gaan.

Ten eerste is dit een oud bericht van 2019, dus niet recent. Dit wordt ook in de reacties gezegd, maar volgens de OP draait het niet om de datum, maar om de snelheid 66 km/u. En die laatste 6 zou je dan kunnen maken uit 18 politie auto's / 3 = 6, vul zelf maar in.

Ik zelf denk echt niet dat dat hun bedoeling was. Dus ten tweede: mensen WILLEN hier gewoon 666 in zien. Dit lijkt voor degene die dit postte een inkoppertje, maar wat mij betreft bevestigd dit dat mensen of dom zijn of dingen willen zien die er niet zijn.

Die protest actie in 2019 werd gehouden voor een betere pensioenregeling en laat nou in 2019 net de pensioenleeftijd 66 jaar zijn. Dus wat mij betreft is dit bericht spijkers zoeken op laag water en wederom een diskrediet voor 'complotdenkers'.

?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1280138497156882433%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fatsforum.nl%2Fforums%2Ftopic%2Fstop-de-lockdown%2F

Dank voor je oplettendheid ssrdam. Had ik misschien beter niet kunnen posten maar voor mij was de boodschap meer 'waarom mag (mocht) de politie dit wel en de boeren niet?'.

Het is om pissig over te worden dit! Het was te verwachten maar het is zo onterecht! Hoe kan men in dit systeem nog een beroep doen op wettelijke gronden.

Wat erg , voelde dit al aan ,de 1.5 meter moet overeind blijven ! Het land moet kapot en de bevolking in toom gehouden worden , wat een corrupte rechtsstaat hebben wij zeg !  Om te walgen ...

Corona zet streep door Kerstmarkt 2020 in Dordrecht
Door Lisanne Doff 2 juli 2020
Het was één van de weinig evenementen waarvan we hoopten dat het nog wél kon doorgaan. Maar het College van burgemeester en wethouders heeft samen met organisator Dordrecht Marketing besloten dat dit jaar de Kerstmarkt niet doorgaat.

Het evenement trekt jaarlijks meer dan 350.000 bezoekers uit binnen- en buitenland. Het is niet realistisch daarbij te verwachten dat iedereen aan de eisen van anderhalve meter kan voldoen.

Tweede jaar op rij

Vorig jaar viel de Kerstmarkt ook in het water door het slechte weer en werd de markt op zaterdag en zondag afgelast. Sommige toeristen waren hiervan niet op de hoogte en kwamen in een lege binnenstad aan. De Kerstmarkt is belangrijk voor inwoners en bezoekers. Het evenement heeft daarnaast ook een economische waarde voor de winkels en horeca in de binnenstad. Gedupeerde kooplieden kregen hun geld terug, omdat ze tijdens de Kerstmarkt 2019 geen inkomsten hadden.

https://indebuurt.nl/dordrecht/nieuws/gemeente-dordrecht-beslist-kerstmarkt-2020-gaat-niet-door~118130/

Titel van het artikel is om te beginnen al helemaal fout. Of ze hebben een kristallen bol waarin de toekomst te lezen is.....

Wie weet is dit bericht welke ik zojuist tegenkwam van zeer toegevoegde waarde voor het vervolg van de procedure tegen de staat! Het toont aan dat het RIVM zich schuldig heeft gemaakt aan foutieve maatregelen. Ze zeggen het echt. Binnen blijven maakt het alleen maar erger. Dit kan volgens mij beschouwd worden als nieuwe omstandigheden/feiten. Of het met een corrupt rechtssysteem van toegevoegde waarde is voor een uitspraak vraag ik me af. Ik hoop het maar vertrouw er helemaal niks van.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5169893/rivm-onderzoekers-besmetting-kleine-druppeltjes-niet-negeren?fbclid=IwAR0GPi63eAv-YBAsMbyazqfbnuhXHyWU0PtvOfsho3XKqfeCG94ZFZbNrPM

Forum statistieken

Onderwerpen
4.585
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan