Stop de Lockdown

Leger inzetten voor een heel terecht protest in NL. Te bizarre voor woorden echt waar dat dit in een land als NL kan gebeuren! In en in triest hoor. Ze gaan echt steeds verder die mafkezen. Dit is natuurlijk pure provocatie. Bah!

In de loop der jaren hebben we demonstraties gezien in verschillende landen die bloedig onderdrukt werden of met massale arrestaties.
Ik heb altijd al geweten dat dit hier ook zou gebeuren. Als mensen de straat opgaan ook gearresteerd worden of ........ in dit geval nu ..... dat het leger er opaf gestuurd gaat worden.
Wat willen ze met dit leger? Gaan ze straks schieten? Natuurlijk, het is voorlopig bangmakerij. We zijn geen democratie, we zijn al lang hetzelfde als China.
Eigenlijk maar goed dat ze het leger sturen. Mensen moeten wakker worden. Waarom sturen ze het leger eigenlijk. Zien ze niet in dat ze er eigenlijk niets mee kunnen (voor de time being). Ik vind dit in ieder geval vanuit de regering/gemeente bezien geen goede zet.

Ik denk dat het leger vooral wordt gestuurd vanwege het groot materieel dat ze hebben om de tractoren te kunnen tegenhouden. (nog) Niet vanwege schieten en/of soldaten.

Mensen wakker tja of je ze hiermee wakker krijgt? Ik hoor vooral ook veel begrip dat het leger wordt ingezet. Zoals ‘nou kan echt niet wat die boeren doen hoor, snap gemeente Den Haag wel. Die zijn het ook een keer zat!

Echt waar schiet mij maar lek hoor bij zulke reacties 😖

ze wil om dezelfde reden als thierry de politiek in, omdat gezond verstand mist daar.
Ik 'ken' haar al wal langer en heb geen enkele twijfel over haar intregriteit. Zij is juist voor de landbouw van grote waarde. Want een boer die ploegt en zaait en wie doet het pr-werk???? Juist! En bij de groene 11, pr genoeg. Het zou mij niets verbazen als zij een medeinspirator is geweest voor het landbouwcollectief. Wel over de mate waarin ze wakker is en dat is enigszins. Of te wel een hele goede keus voor die mensen die fvd te radicaal vinden.
Dus zomaar roepen dat haar te wantrouwen vind ik onjuist!
( al is een gezond wantrouwen bij iedereen gezond)

Sampjes,
Dat is mogelijk zo, maar er wordt hard aan alle kanten aan de boom geschud en de stoelpoten gezaagd ....
Hoe indrukwekkend een dam ook moge zijn het is het kleine barstje waardoor het door dr eigen gewicht zelf te onder gaat.

Dat is wat er mi. nu gebeurt dus blijf positief en steun, deel etc wat binnen je vermogen ligt om het donker in het licht te zetten.

Jawel Joke, ik blijf zeker positief want wij gaan dit sowieso winnen! Zal niet zonder slag of stoot gaan maar wij gaan dit winnen.

Maar ik bedoel je weet gewoon al wat de uitkomst zal zijn bij zo een corrupte bende.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.684
Nieuwste lid
elisabethsmitberkhout@gma
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan