Stop de Lockdown


Harald Wychgel van het RIVM verbaast zich niet over stijgende verkoopcijfers in juni en juli. "Wij hebben ook gezien dat er een piek was in het aantal coronagevallen. Dus mensen met klachten testen zich dan ook vaker."

Dorothé
 
Viruswaarheid-jurist Jeroen Pols zegt: “De taak van de Raad van State is wetgeving te toetsen. Maar [vice-president] Thom de Graaf speelt de nieuwe Van Dissel en eist bevoegdheden tot schoolsluitingen, avondklok, QR-codes en andere tools voor mensenrechtenschendingen. Knettergek.”

 
Ik breek mijn hersens over de vraag hoe we de waanzin zo snel mogelijk een halt kunnen toeroepen, maar ik zit in een ‘denk’ block. Het enige dat ik nog kan doen is niet meewerken met alle shit die de overheid over ons uitrolt.
Het is al ver over twaalven en de schade is al toegebracht.
Hoogste tijd om de staat opnieuw in te richten.

Dick

Dick
 
Geen idee hoe je zonder twitter hier een screenshot van maakt, maar vanwege de laatste zin lijkt het me wel de moeite waard:
 
Experts zetten vraagtekens bij de beslissing van zorgminister Ernst Kuipers om een tijdelijke wet die het gebruik van de CoronaMelder-app mogelijk maakt niet meer te verlengen. Er is nog te weinig duidelijkheid over een mogelijke nieuwe coronagolf in de herfst, zeggen ze tegen NU.nl.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.838
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan