Stop de Lockdown

En precies deze mentaliteit is onderdeel van het probleem, niet de oplossing. De overwinning behoort toe aan de volhouders, niet de opgevers. Dit is niets meee dan belabberde traumaverwerking, het gebeurde na WO2 ook en is de reden waarom het 75 jaar later zo makkelijk opnieuw kon gebeuren. Dus ga lekker 'genieten' met je ziel onder de arm, gooi jezelf vol.met alcohol met dit dorstige weer, verdoof je pijn en leed en kijk vooral de andere kant op. Geweldig advies van onze hyperactieve Limburgse vriend!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dat soort reacties hoor ik ook constant, we kunnen nu nog genieten en ontspannen voordat er weer rare regels komen.

Ontspannen is ook zeker belangrijk, dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen om het vol te kunnen houden maar tegelijkertijd blijf ik wel dagelijks alle info op de voet volgen, dat kan ik eigenlijk van niemand meer zeggen in mijn omgeving :unsure:
 
Ik ben nog steeds in speaking of writing terms met een schaap. En half maart herinnerde ik haar er nog aan dat ze op een partij had gestemd die vaccinatieplicht mede mogelijk (D666) aan het maken is en meer over vaccinatiedoden e.d. Eerder schreef ze me waar ik me dan zo druk over maakte want inmiddels was de lockdown er toch af. Dus ik half maart terugschrijven dat na de zomervakantie de paniekvoetbal weer opnieuw zou beginnen. Gisteren kreeg ik weer een reply op dat schrijven van half maart dat zij zich ook zeker wel zorgen maakt over de situatie na de zomervakantie. Ze lult gewoon weer net zo makkelijk de laatste paniekvoetbalberichten na natuurlijk. Dus ik moest haar eerdere bericht niet lichtzinnig opvatten zei ze.
 
Ik hoor dat ook constant om me heen. Echt genieten hoor voor je het weet zitten we weer in lockdown. Lekker vakantie boeken, erop uit trekken en het negatieve achter je laten. Of deze: ik wil me nu echt gaan focussen op positiviteit het WEF en co doen toch wel wat ze willen hebben wij geen invloed op, zij zijn veel te machtig.

Een vriendin van mij zei juist weer: neejoh denk niet dat het nog terugkomt hoor, corona is echt voorbij. Niemand is er meer mee bezig joh!
 
Lees het hele Twitter-draadje, geen reden tot paniek (zei ik al die tijd al), [ZE] geven een valse illusie van macht die alleen maar werkt als je zelf gevoelig bent voor angst, paniek en hysterie.

Mike
Het hele draadje in 1 keer:
 
Philadelphia School Districts decide to re-mask students so the children may “enjoy the last 3 weeks of school”

Psychological warfare being waged against our children in NOT okay.

Parents in Philadelphia — KEEP FIGHTING!


Mike
 
Here we go again...


Mike
Mij niet bellen🐒🍌💉
 

Ook in Duitsland treden de autoriteiten meedogenloos op tegen coronacritici en tegenstanders van coronavaccinatie. Maandagochtend bestormde de Berlijnse politie de woning van arts en publicist Paul Brandenburg. Al twee jaar spreekt hij zich openlijk uit tegen de Duitse coronamaatregelen en verplichte vaccinatie.


Brandenburg liet via social media weten hoe de politieoperatie is verlopen. Hij schreef dat een speciale eenheid (SEK) van de politie zijn deur heeft ingeramd, hem in de boeien heeft geslagen en zijn appartement heeft doorzocht. Daarbij zijn telefoons in beslag genomen.


Toenemende escalatie​


De arts laat zich niet afschrikken door deze wraakactie van de coronastaat en is vastbesloten om door te gaan. Hij beschreef tot in detail het welhaast militaire optreden van de zwaarbewapende speciale troepen. Brandenburg sprak van ‘een toenemende escalatie, waar de staat uiteraard om verschillende redenen voor kiest’.


Eerder zei de arts in gesprek met journalist Boris Reitschuster dat we in een parallelle wereld leven. Mensen doen alsof er een ‘pandemie’ heerst, terwijl Brandenburg al vanaf het begin heeft gezegd dat hij niet bestaat in de vorm waarin hij wordt gepresenteerd. Het is geen klinisch relevante ziekte die door het land raast, ons massaal ziek maakt of ons leven in gevaar brengt, zei hij.


Signaal​


Nu proberen de autoriteiten hun gezicht te redden en worden de maatregelen – waarvan bewezen is dat ze onzinnig zijn – doorgezet, simpelweg omdat men achteraf gelijk wil hebben, aldus Brandenburg. De arts is dan ook bang dat de maatregelen in de herfst en winter, wanneer de seizoensgebonden verkoudheid de kop opsteekt, weer terugkeren.


Het valt nog te bezien of de politieoperatie louter bedoeld was om te intimideren of dat er meer aan de hand was, schrijft internetkrant Wochenblick. Het optreden geeft hoe dan ook een signaal af richting andere critici. Die denken vanaf nu twee keer na voordat ze zich uitspreken.
 

Het optreden geeft hoe dan ook een signaal af richting andere critici. Die denken vanaf nu twee keer na voordat ze zich uitspreken.

Enkele misschien wel maar de meesten denk ik niet. Degenen die zich uitspreken en de mening van deze arts delen gaan gewoon door. De slag is al geslagen. Het getuigt van de angst dat ze de macht verliezen en de meeste mensen hun leugens niet meer geloven. Geweld tegen mensen die waarheid naar buiten brengen is nog de enige manier voor hun
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.696
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan