Stop de Lockdown

Hier ook, allemaal heppie de peppie met hun QR want nu "mogen" ze weer uit eten of naar de Efteling.
Vooral dat "we mogen weer" 🤮
Die hebben hun eigen doelpaaltje gezet op: we doen het voor de privileges. Anders kun je dit aan jezelf toch ook niet meer uitleggen? Met een virus, druk op de zorg, de ouderen heeft het al lang niets meer van doen, dat hebben ze onbewust wel door.
 
Vandaag vertelde een collega: mijn zoon wil met et vliegtuig nr Griekenland. Doet enkele dagen op voorhand thuis een test. Die is ok. Doet de dag voor et vertrek thuis nog een test. Die is ook ok. Komt ie op Zaventem, daar moet ie nog een pcr-test doen. Die is niet ok. Hij mag dus niet vertrekken.
Ooh wacht .... hij mag wel vertrekken, als ie 150 euro betaalt.
De stupiditeit ten top.
 
Die hebben hun eigen doelpaaltje gezet op: we doen het voor de privileges. Anders kun je dit aan jezelf toch ook niet meer uitleggen? Met een virus, druk op de zorg, de ouderen heeft het al lang niets meer van doen, dat hebben ze onbewust wel door.
In de Moederhart groep op telegram ben ik me net ook rot geschrokken van een aantal moeders die zich dus gewoon hebben laten testen voor QR 🤯
En dit zijn moeders die zich ‘hard’ willen maken voor hun kinderen?! Rot op joh!
 
In de Moederhart groep op telegram ben ik me net ook rot geschrokken van een aantal moeders die zich dus gewoon hebben laten testen voor QR 🤯
En dit zijn moeders die zich ‘hard’ willen maken voor hun kinderen?! Rot op joh!
Hmmmm, zijn ze alleen bang voor de gevolgen van prikken, maar zien ze geen gevaar in de QR social credit? Ik sprak er vanmiddag ook weer eentje, had nog vouchers voor de sauna, nou, dan was testen geen probleem, want VOUCHERS..🙈
💰
 
De meeste vrouwen bezwijken vroeg of laat onder de druk. Volginstinct boven zorginstinct, de gesel van de vrouwelijkheid.

Mike
Ja precies dat dus , volginstinct boven zorginstinct. En als je er wat van zegt dan krijg je een: laten we iedereen in elkaars waarde laten in deze groep, respecteer gewoon de keuzes die de ander maakt. Oja en choose your battles. Yeah right nou hier is niks te choosen aan🖕🏻
 
Ja precies dat dus , volginstinct boven zorginstinct. En als je er wat van zegt dan krijg je een: laten we iedereen in elkaars waarde laten in deze groep, respecteer gewoon de keuzes die de ander maakt. Oja en choose your battles. Yeah right nou hier is niks te choosen aan🖕🏻
Vrouwen houden van censuur idd. Als je er iets tegen in brengt krijg je altijd een soort gelijk antwoord zoals je beschrijft.
 
Mijn voornamelijk mannelijke collega’s hebben zich allemaal geboosterd “want anders kan ik mijn werk niet doen”.

Ik werk in de IT bij een internationaal bedrijf en ik kan dat heel goed vanuit huis. Alles zit in de cloud, we hebben lokaal mensen met handjes, ook bij de buitenlandse vestigingen, je kunt met alle technische hulpmiddelen meekijken wat er lokaal gedaan wordt. Ik zie echt geen impediments.

Maar ja dat persoonlijk contact is zo leuk (consultant type),

Maar ik wil wel precies weten hoe ze de stekkers er in doen (netwerk type),

Maar als ik er niet bij ben gaan ze andere dingen doen (opleidings type)

Maar dat reizen is zo leuk (support type)

Binnen het bedrijf ken ik een, ja 1, andere collega die geen prik heeft, dat is een vrouw van Marrokkaanse afkomst.

Hopeloos die mannelijke sukkels.
 
Mijn voornamelijk mannelijke collega’s hebben zich allemaal geboosterd “want anders kan ik mijn werk niet doen”.

Ik werk in de IT bij een internationaal bedrijf en ik kan dat heel goed vanuit huis. Alles zit in de cloud, we hebben lokaal mensen met handjes, ook bij de buitenlandse vestigingen, je kunt met alle technische hulpmiddelen meekijken wat er lokaal gedaan wordt. Ik zie echt geen impediments.

Maar ja dat persoonlijk contact is zo leuk (consultant type),

Maar ik wil wel precies weten hoe ze de stekkers er in doen (netwerk type),

Maar als ik er niet bij ben gaan ze andere dingen doen (opleidings type)

Maar dat reizen is zo leuk (support type)

Binnen het bedrijf ken ik een, ja 1, andere collega die geen prik heeft, dat is een vrouw van Marrokkaanse afkomst.

Hopeloos die mannelijke sukkels.
Mijn man werkt ook in de IT, ook vanuit huis. Nationaal groot bedrijf. Ook daar alle collega’s geprikt, geboosterd en dik in slaap.

Er is echt niet doorheen te komen. En we zijn beide zeer uitgesproken in onze mening, maar het “is een geloof”. “Ach je kunt er toch niet omheen (digital id)”

Iedereen heeft het goed en is erg blij met de versoepelingen.

wij beide wachten op dat mensen uitvallen, maar dat gebeurt maar niet.

wel veel zieke collega’s (snotterbellen) en positieve testen natuurlijk. Maar zonder prik was het veel erger geweest, duh.

grrrrrr....
 
Mijn man werkt ook in de IT, ook vanuit huis. Nationaal groot bedrijf. Ook daar alle collega’s geprikt, geboosterd en dik in slaap.

Er is echt niet doorheen te komen. En we zijn beide zeer uitgesproken in onze mening, maar het “is een geloof”. “Ach je kunt er toch niet omheen (digital id)”

Iedereen heeft het goed en is erg blij met de versoepelingen.

wij beide wachten op dat mensen uitvallen, maar dat gebeurt maar niet.

wel veel zieke collega’s (snotterbellen) en positieve testen natuurlijk. Maar zonder prik was het veel erger geweest, duh.

grrrrrr....
Same here. Zelf ook werkzaam in de IT sector. Dit heeft natuurlijk ook met hun manier van redeneren te maken. Zij denken dat de medische wetenschappen soort gelijke tests hanteren zoals dat bij de IT sector gaan.

Als ik dan vertel dat er bij de wetenschap geen acceptatie tests zijn dan zie je een 404 error bij ze.

Voor de rest merken zij er ook vrij weinig van. Zitten de hele dag thuis en gaan af en toe uiteten dus dan is zon QR maar een kleine moeite.
 
Same here. Zelf ook werkzaam in de IT sector. Dit heeft natuurlijk ook met hun manier van redeneren te maken. Zij denken dat de medische wetenschappen soort gelijke tests hanteren zoals dat bij de IT sector gaan.

Als ik dan vertel dat er bij de wetenschap geen acceptatie tests zijn dan zie je een 404 error bij ze.

Voor de rest merken zij er ook vrij weinig van. Zitten de hele dag thuis en gaan af en toe uiteten dus dan is zon QR maar een kleine moeite.
Die gevaxten hebben gewoon een verkeerde bios update gehad, helaas niet meer terug te, draaien 🤣🤣🤣🤣
 
Reed zojuist over de E19 in België en daar stond op een verkeerdsbord EU=Nazi en verderop op de A16 in Nld op een fly-over staat MEDIA = VIRUS.

Komen 1000en mensen per dag langs, mooi is dat.

Normaliter zou ik tegen zulke "vernielingen" zijn maar nu word ik er blij van:)


(ps: bij binnenkomst vh land word je opgeroepen een zelftest te doen, dus ik heb mijn neus opgehaald en die deed het :cool: )
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.887
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan