Stop de Lockdown

Den Haag - Leerlingen kunnen volgende week weer naar school. Het kabinet heeft maandag besloten dat het basis- en middelbaar onderwijs vanaf 10 januari weer open mag, zij het met beperkingen. Bovendien komt er verruiming voor buitensporten voor jongeren. Dat mag nu tot 17 uur, dat wordt 20 uur.
Ja is wel logisch om jongeren na het donker worden nog buiten te laten :rolleyes:
Wat had ik toch rare ouders die vonden dat ik met donker thuis moest zijn :censored:

Ja is wel logisch om jongeren na het donker worden nog buiten te laten :rolleyes:
Wat had ik toch rare ouders die vonden dat ik met donker thuis moest zijn :censored:

Het gaat vooral om georganiseerde buitensporten bij verenigingen. Dat is meestal in de avond.

• Leuk
Waarderingen: Heks
Het gaat vooral om georganiseerde buitensporten bij verenigingen. Dat is meestal in de avond.
Dan vind ik georganiseerde buitensporten voor jongeren in de avond ook gewoonweg raar.
Dat het meestal zo is vind ik geen argument.

Maar ja, ik ben waarschijnlijk nu gewoon Ouwe Opoe Heks aan het zijn :eek:

In navolging van de gemeente Hilversum controleert ook de gemeente Barendrecht bij in ieder geval twee zwemscholen niet langer of ze een QR-code vragen aan ouders die hun kinderen ophalen van zwemles. Dat bevestigt een woordvoerder van de gemeente aan NU.nl. Boa's van de gemeente hebben de twee zwemscholen op de hoogte gebracht van het besluit.

Niet? ik hoorde eind vorige week een ondernemer die nog gelooft zeggen dat het over 2,5 week wel klaar was, en dat ie dan weer aan het werk kon... (zit braaf thuis te wachten tot ie weer mag werken). 🙈
Lekker laten zitten 🤣🤣🤣🤣

Niet? ik hoorde eind vorige week een ondernemer die nog gelooft zeggen dat het over 2,5 week wel klaar was, en dat ie dan weer aan het werk kon... (zit braaf thuis te wachten tot ie weer mag werken). 🙈
Niet alleen hij maar het hele mkb! Waar zijn ze???? Ik kan er met mijn pet niet bij dat ze accepteren dat wij als enige land in zo een strenge lockdown zitten voor een ‘variant’ die ongevaarlijk is en terwijl het hollandse volk er massaal op uitrukt naar buurlanden om te shoppen en daar geld uitgeeft.
Wat een ontzettend slap volk zijn Nederlanders bah! Ze stellen veen vragen.
Is omikronzin alleen voor NL gevaarlijk dan? manmanman gaat lekker allemaal failliet!

Niet alleen hij maar het hele mkb! Waar zijn ze???? Ik kan er met mijn pet niet bij dat ze accepteren dat wij als enige land in zo een strenge lockdown zitten voor een ‘variant’ die ongevaarlijk is en terwijl het hollandse volk er massaal op uitrukt naar buurlanden om te shoppen en daar geld uitgeeft.
Wat een ontzettend slap volk zijn Nederlanders bah! Ze stellen veen vragen.
Is omikronzin alleen voor NL gevaarlijk dan? manmanman gaat lekker allemaal failliet!
De nsbderlanders zijn blijkbaar makkelijk te hypnotiseren of ze zijn gewoon olie dom

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan