Stop de Lockdown

Sorry juist niet hopelijk gooien ze de scholen wel dicht net als de horeca, laat de gevaxten maar voelen en goed ook.
Horeca heeft hele grote bek maar volgt keurig de opgelegde beperkingen dus laat lekker failliet gaan.
Ze moeten kruipen en smeken om het einde van de ellende geen beperkingen geen prikken meer...
Er komt weer een nieuw steunpakket hoorde ik ff geleden. Daar zullen ze dan wel gebruik van maken. Als de gefaxte zo bang zijn blijven ze toch gewoon lekker thuis als Hugo en van Dissel beweren dat de cijfers zo hoog zijn? Ze kunnen zichzelf ook in quarantaine zetten na testen. Ik vrees dat ze het toch niet af zullen leren.
 
Er komt weer een nieuw steunpakket hoorde ik ff geleden. Daar zullen ze dan wel gebruik van maken. Als de gefaxte zo bang zijn blijven ze toch gewoon lekker thuis als Hugo en van Dissel beweren dat de cijfers zo hoog zijn? Ze kunnen zichzelf ook in quarantaine zetten na testen. Ik vrees dat ze het toch niet af zullen leren.
Kan ik niet een kroeg beginnen doe de deur dicht belasting betaler betaald mijn inkomen

Gelukkig niet mij belasting geld.... 😁
 
Kan ik niet een kroeg beginnen doe de deur dicht belasting betaler betaald mijn inkomen

Gelukkig niet mij belasting geld.... 😁
Haha, ja zo zie ik het ook. Vertel dat tegen de gelovers in vaccinaties en het partijkartel. Uiteindelijk is het toch iedereen zijn of haar belastinggeld. Maar het zal me benieuwen hoor of ze de deuren allemaal weer sluiten. Ze moesten toch al noodsteun terug betalen van eerdere pakketten. Zouden dus nu eigenlijk hun lesje wel geleerd moeten hebben.
 

https://www.ninefornews.nl/grapperh...-kabinet-luisteren-totaal-absurd-en-ongepast/

“Ferd Grapperhaus dreigt met een nieuwe avondklok als mensen niet veel sneller naar het kabinet gaan luisteren. Totaal absurd en ongepast om met zulke machtspraatjes aan te komen. Nooit meer avondklok!” reageert Tweede Kamerlid Wybren van Haga.

Ook Forum voor Democratie uit kritiek op de uitspraken van Grapperhaus. “Net als vorige winter is een avondklok weer bespreekbaar. De extreme maatregel wordt gepresenteerd als laatste ‘redmiddel’ – terwijl we allemaal weten dat een avondklok helemaal niet werkt. Het zoveelste bewijs dat dit beleid niets met volksgezondheid te maken heeft,” aldus de partij.

Geen enkel effect​

Beddenbaas Ernst Kuipers zei in april dit jaar dat de avondklok nauwelijks effect heeft gehad. “Bij de invoering van de avondklok was de berekening dat het 10 procent zou verminderen. Als je kijkt naar het beloop van de ziekenhuisopnames in de tijd, zagen we zowel bij de invoering als bij het opschuiven geen enkel effect,” zei Kuipers.
 
nov 25, 2021

“Gaan ’nut en noodzaak’ coronamaatregelen voor rechten van de mens?”​


iStock-1248523239.jpg
Zwaardere coronamaatregelen zijn in aantocht. Welke waarden het demissionaire kabinet laat meewegen bij het bepalen ervan, is een vraag die Jasper Bovenberg (advocaat) en Dick Bijl (oud-huisarts en epidemioloog) bezighoudt. In een opinie-artikel in de Telegraaf op 25 november jl. stellen ze: „De rechten van de mens bepalen de grens aan ingrepen door de Staat.”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan