Stop de Lockdown

STOP DE LOCKDOWN IN JEZELF

Ik zag dat het onderwerp spiritualiteit alleen lezen was, wellicht een goed iedde het openbaar te maken met o.a. deze video die Sander me stuurde

 
Oow de link gaat over een Pim die zich er niet goed bij voelt om een restaurant te moeten sluiten. En ik heb meer dan niks met veganisme maar het restaurant vind ik ook stoer.
 
René Pluijm, 29 september 2021
 
STOP DE LOCKDOWN IN JEZELF

Ik zag dat het onderwerp spiritualiteit alleen lezen was, wellicht een goed iedde het openbaar te maken met o.a. deze video die Sander me stuurde


Prachtig video Henk!
Misschien kun je hem nog plaatsen in topic "spiritueel nihilisme"?
Dat gaat namelijk ook over spiritualiteit ;):)
 
De politiek ziet weer 's een 'drempel'. Dat betekent dat het wel gaat gebeuren. Laat ze de tiefus krijgen.
Inderdaad....tot nu toe is alles waar ze van gezegd hebben 'daar willen we niet naartoe of dat heeft geen zin' gewoon gebeurt. Dus als ze zeggen dat ze het niet willen dan komt het op zeker!!
 
Tweede Kamerlid Gideon van Meijeren (FVD) merkt op: “Steeds meer mensen komen in verzet tegen de apartheidsstaat. Van restauranthouders, tot bestuurders, tot politieagenten. Massaal gesteund door een leger aan vrijheidsstrijders.”


“Het kaartenhuis van leugens begint in elkaar te storten. HOUD VOL! Samen vechten we ons hieruit!” aldus Van Meijeren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.761
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan