Stop de Lockdown

Ik werd gillend gek van al die Telegram-kanalen, kon het niet meer bijhouden allemaal en kreeg een opgejaagd gevoel van voortdurend achter de feiten aan lopen. Radicaal gekapt met Telegram en nu is mijn leven een stuk beter!

Mike
 
Telegram geeft inderdaad veel onrust ook bij mij. Heb dan ook flink gesneden in het aantal nieuwskanalen waar ik lid van was en nu kijk ik vaak nog maar 2 of 3 keer per dag. Zo'n overload aan info is ook niet gezond.
 

3/4/21- Dr Ryan Cole Telling the Truth about Covid- Share this Everywhere​


Deze arts weet waar hij over praat.
Hij houdt praktijk in Idaho.

Het meeste van wat hij vertelt is natuurlijk al lang bekend:
1. Het dragen van Maskers buiten is waanzin.
2. Vitamine-D is cruciaal. Veel mensen hebben een tekort, met name in de winter. Hoe donkerder je huid hoe groter de kans op een tekort.
3. Ivermectine werkt zowel als behandeling als preventief tegen dit virus en andere virussen.
4. De “vaccins” zijn in experimentele fase.
De vaccin industrie blokkeert de werkende behandelingen. 6-9 maanden na vaccinatie ben je slechter af als je besmet raakt met een ander virus of een andere variant van het virus.
5. Behandeling met een aantal middelen in de ziekenhuizen komt te laat. Je moet er vroeg bij zijn.
6. Eigenlijk zijn alle maatregelen tegen de gehele bevolking nutteloos.

 
  • Leuk
Waarderingen: Binc

3/4/21- Dr Ryan Cole Telling the Truth about Covid- Share this Everywhere​


Deze arts weet waar hij over praat.
Hij houdt praktijk in Idaho.

Het meeste van wat hij vertelt is natuurlijk al lang bekend:
1. Het dragen van Maskers buiten is waanzin.
2. Vitamine-D is cruciaal. Veel mensen hebben een tekort, met name in de winter. Hoe donkerder je huid hoe groter de kans op een tekort.
3. Ivermectine werkt zowel als behandeling als preventief tegen dit virus en andere virussen.
4. De “vaccins” zijn in experimentele fase.
De vaccin industrie blokkeert de werkende behandelingen. 6-9 maanden na vaccinatie ben je slechter af als je besmet raakt met een ander virus of een andere variant van het virus.
5. Behandeling met een aantal middelen in de ziekenhuizen komt te laat. Je moet er vroeg bij zijn.
6. Eigenlijk zijn alle maatregelen tegen de gehele bevolking nutteloos.

Hij heeft wel een punt. Hij heeft het daarnaast ook over andere varianten van het virus waardoor het er toch op lijkt dat hij het virus en andere virussen wel erkent alsof ze echt bestaan. En over welke behandeling in ziekenhuizen praat hij over als hij zegt daf deze te last zijn en men er vroeg bij moet zijn?
 
Nou, het lijkt erop dat Nederland toch open gaat. We mogen weer even genieten van een stukje vrijheid.

 
Nou, het lijkt erop dat Nederland toch open gaat. We mogen weer even genieten van een stukje vrijheid.

leuke avatar heb je Binc
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Hij heeft wel een punt. Hij heeft het daarnaast ook over andere varianten van het virus waardoor het er toch op lijkt dat hij het virus en andere virussen wel erkent alsof ze echt bestaan. En over welke behandeling in ziekenhuizen praat hij over als hij zegt daf deze te last zijn en men er vroeg bij moet zijn?
wel of geen bestaand levend virus, feit blijft dat hij veel mensen heeft geholpen op een eenvoudige manier.
 
wel of geen bestaand levend virus, feit blijft dat hij veel mensen heeft geholpen op een eenvoudige manier.
Tja, ik ken hem verder niet. Heb alleen de tekst gelezen die bij de post stond. Ik kan dus niet oordelen op welke manier hij dat heeft gedaan. Als zijn hulp aantoonbaar geholpen heeft voor mensen is het natuurlijk prima. Mijn punt is dat ik moeite heb met het geloof van het virus die in de tekst word gezegd.
 

Let op hoe ze dit spinnen. De kritiek zou zijn dat de ziekenhuizen al vol liggen en dat er teveel risico bestond op 'besmettingen'. Ik ken achterhoekers: die hebben hier helemaal geen zin in en vinden dit complete flauwekul!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.868
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan