Stop de Lockdown

Dat is zo Mike, het bewijst nog niks, maar het is wel opvallend en behoeft de vraag waarom? Naast de vragen die jij stelt,  vraag ik me ook af of zij de enige is die gefilm is? Door wie wordt ze gefilmd? Worden haar filmpjes zo gepushed en zo ja door wie?

Dat gebaar van wie ME agenten, dat veel mensen aanhalen zegt m.i. niet zoveel. De ME werkt in teams met 1 leidinggevende en gebruiken dergelijke signalen om hun eenheid aan te sturen en niet perse de cast te laten starten.

Het zegt mij niet zo heel veel op dit moment. Ook niet als het een man zou zijn. Ik ben blij met iedereen die zich verzet tegen deze achterlijke maatregelen, ook als het tranny's blijken te zijn.

Mike

https://www.dumpert.nl/item/7971991_95a8ef78

Op Dumpert wordt dit als argument gebruikt dat deze dames overal de confrontatie zoeken.

Mike heeft het altijd over een "onderbuik gevoel".  Mijn buik slaat op hol.

Bazaar Beverwijk weigert vier hallen te sluiten
De Beverwijkse Bazaar negeert de door de veiligheidsregio en gemeente opgelegde sluiting van vier hallen. "Als de gemeente wil dat we dichtgaan, dan mag die de rolluiken naar beneden komen trekken", zegt een woordvoerder van de overdekte markthal.

De vier hallen zijn vanmorgen gewoon geopend, hoewel volgens de Veiligheidsregio Kennemerland het onmogelijk is gebleken de anderhalve meter afstand te kunnen handhaven. De gemeente maakte gisteravond laat bekend dat de hallen vanaf vandaag voor twee weken worden gesloten. Maar volgens de Bazaar komt dat besluit volledig uit de lucht vallen en was dit niet besproken in overleg tussen de drie partijen op vrijdag.

"Wij zeggen niet dat er nooit problemen zijn en dat het af en toe druk is. Maar als dat gebeurt, dan sluiten we de betreffende hal." Er zijn volgens haar allerlei aanvullende maatregelen genomen om dit probleem aan te pakken.

In de vier hallen werken honderden ondernemers, vooral groente-, fruit-, en vleesverkopers. De Bazaar vindt het bizar dat deze groep op zo'n korte termijn met directe sluiting wordt geconfronteerd. "En als wij de boel sluiten, zijn wij aansprakelijk voor de schade."

Chapeau!! Burgerlijke ongehoorzaamheid!
Bron: nos.nl

Samenvatting van heel veel van dit bedrog:

In Brazilië werden vele hospitalen opgericht die grote aantallen covid gevallen en sterfgevallen beweren te hebben. Een specifiek ziekenhuis beweerde 5.000 covid-patienten te hebben en 200 doden! Een Braziliaans parlementslid bracht een onverwachte bezoek aan dit ziekenhuis, maar werd niet toegelaten. Samen met zijn veiligheidsdienst forceerde hij zich in het ziekenhuis en... ontdekte dat het zowat leeg was! Ze openden diverse doodskisten waarin zogezegd overledenen waren opgeborgen, en deze kisten waren leeg. (12B)

De duizenden covid-gevallen en honderden doden van het ziekenhuis bleek puur bedrog te zijn!

https://www.stopworldcontrol.com/nl/?fbclid=IwAR1E8qzNCGyO9djAMOJZYLHR5X4hpaP5kylADVpyRFe-vLHbI3fJkaPjcQo

Mijn gedachten over de demo en het acteerwerk, en na het lezen van andere reacties op meerdere kanalen:

Die oudere vrouw die wordt neergeslagen (lijkt me toch veel jonger dan 80. Bekijk de beelden rond +/- 3:30) Waarom staat ze met haar scootmobiel midden op de weg en paarse jurk staat er naast? Lijkt wel of ze staan te wachten.

Iedereen wordt verdreven van het plein behalve mensen op de terrassen. Dan die twee vrouwen (julia's ? Opvallend stel qua kleding e.d. net als de romeo's) in blauw en paars op het plein. Dat zou gespeeld moeten zijn. Daar ben ik het mee eens als je zonder geluid kijkt en op de handen let van ME en paarse jurk, en naar wie ze kijken. Opvallend veel cameramannen er omheen met professionele camera's. En op dat moment ME en paarden op het plein. Dus waarschijnlijk kon je niet dichtbij komen, behalve de cameramensen, toevallig hè?

De demonstranten waren intussen naar de Lange Voorhout gelopen. Daar sprongen de romeo's en een julia uit het busje.
Ik ging ergens drinken dus heb de livestream gevolgd. Helaas dat moment niet, ik moest op m'n datagebruik letten.

&feature=youtu.be

Kort gezegd :
De 'oudere' vrouw - klopt niet.
De twee vrouwen - klopt niet.
De romeo's - spreekt voor zich.

Er is mijns inziens veel geregeld inclusief cameramensen, (die alle ruimte kregen) e.d. om de demonstranten in een kwaad daglicht te zetten. En de nos kan weer knippen en plakken.

Dus naast romeo's ook meerdere julia's om op te letten.

Word van deze vrouw ook gezegd dat ze bij de Romeo's hoort. maar kijk de reacties en haar FB pagina. Die zeggen iets heel anders dan wat er gesuggereerd word.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10218569131079520&set=pcb.10218569199921241&type=3&theater

Ik heb geen fakebook. De reacties naar die blauwe vrouw naast paarse jurk zijn ook niet zo vriendelijk op youtube

Even de screenshots dan maar van de reacties. Dit is de persoon die ook weg gezet word als 1 van de Romeo's. Zou interessant zijn om de namen van die vrouw in paarse jurk en die blonde meid te weten. Helaas niet bekend. Maar desondanks, voor de slapenden is dit dan toch juist goed deze beelden of niet?

T6hsnahwvo3io70tunanmy2vrhadvsvke.jpg
Tbbc111ky6njczu9f2axm4aftlfabap7d.jpg

Volgens mij is er dus niks aan de hand Vuurvogel. Als dit haar naam is en samen met de verklaring van haar op FB gaat er dus weer van alles rond op FB en inmiddels ook daarbuiten. Ik heb zelf een vriend op mijn FB die bevriend is met deze mevrouw die dit bericht geplaatst heeft. En ondertussen dus ook het nep bericht verspreid dat deze dame dus bij de Romeo's hoort. Meteen reden om die gast ook van mijn FB af te gooien. Zie hieronder haar reactie.

Tkq7rn17hxuwu8st87agy637pgywrj727.jpg
T9uggqn3lz9ophwazxpcz75m6l5r3zj0j.jpg

Goed, ik blijf het heel vreemd vinden met al die camera's en gebaren. Maakt mij niet uit wat ze schrijft, het gaat me om de beelden.

Op het door jou geplaatste YouTube filmpje is toch niks vreemds te zien?
Het kan makkelijk zijn dat de politie idd wenkt om de camera’s dichtbij te laten komen. Dit kan ook met de reden zijn dat de politie wil laten zien hoeveel macht ze hebben als men niet luistert wat ons dan nog wel niet te wachten staat wanneer die wet erdoor komt. Maar goed, de beelden laten naar mijn mening zien dat die vrouw alleen een opvallende jurk aan heeft die niet snel ontgaat. Daarmee is niet gezegd dat deze vrouwen handlangers zijn van het systeem.

Dat meppen is natuurlijk de ultieme natte droom van de Politie. Bij die buitenlanders rennen ze ervoor weg. Maar vrouwtjes slaan...sadistisch genot. Dat denk ik dat het is.

Op het door jou geplaatste YouTube filmpje is toch niks vreemds te zien?

Juist wel, van begin tot eind.

Je was benieuwd wat haar naam was, daarom had ik dat geplaatst. Ik was daarin niet duidelijk, sorry.

Ik had het over het filmpje waarin ze geslagen wordt. Wat je daar allemaal ziet is vreemd.

Romeo's vermomd als demonstranten of hooligans begrijp ik. Dit om geweld tegen politie te veinzen.

Maar oude vrouwtjes die acteren dat ze vallen en gemept worden door de politie, daar bereik je het tegenovergestelde mee. Dat accentueert het politiegeweld. Dus als ze ingehuurd zijn, door wie dan? Ik denk eerlijk gezegd dat de politie buitengewoon veel geweld gebruikt met de ME en romeo's. Het is een klein gebied waar gedemonstreerd werd, het Plein en de Lange Poten richting Binnenhof. En zoveel mensen waren er ook niet, dus krijg je op de beelden vaak dezelfde mensen te zien.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan