Stop de Lockdown

Hier is maar één reactie op: retweeten.

Als dit mensen niet wakker gaat schudden dan weet ik niet wat wel.

Wees voorzichtig waar je om vraagt. pic.twitter.com/oT9IO0i4jk

— NEE TEGEN MSM (@NEETEGENMSM1) August 19, 2020
Mike

Nu nog wachten op de mensen van anonymus die de boeL hyjacken kan mi niet echt moeilijk zijn.

Het voordeel van dit soort controle is dat de volgende reorganisatie in de steigers staat mbt de orde diensten.

Zoals cruijff al vertelde ieder nadeel heeft ook n voordeel.

Tevens is het zo dat n drone niets anders doet dan de sateliet die buiten het zicht eld exact het zelfde doet alleen met een verschil nu valt het ook voor de struisvogel denkers niet meer te ontkennen en te ontlopen.

Tvqfo4y7lgzxbn4e3t8eefwpw05slwnbf.jpg

En het is ook niet meer te stoppen .. Steeds meer mensen die eerst terughoudend waren zullen nu moed tanken en zich bij ons voegen. En aan de subtop zullen er snel velen hun kar keren. De rest van de mensen zullen zich gaandeweg ook afkeren van het beleid. Elke dag een beetje meer, omdat ze inzien dat die bangmakerij idd voor niets was.

Toch geloven velen nog in sprookjes, als Klaas Vaak ze maar overtuigend genoeg vertelt is de eventueel aanwezig twijfel heel snel verdwenen, 95% zwicht voor charisma.

Zoals het ernaar uitziet lijkt er voor Rutte en consorten geen uitweg meer. Elke keer komen er nieuwe argumenten waarbij hij zijn vorige tegen kletst. Desondanks vraag ik me wel af hoe dat straks moet met de verkiezingen . Ze doen er alles aan om uit te stellen of per post te stemmen wat fraudegevoelig is natuurlijk.

Dit zeker ook al besproken hier?

Ik zag van de week al filmpje voorbij komen van dame die daar over sprak

Via Telegram binnen gekomen, en het zou mij niets verbazen als dit zo is, macht en geld stinken niet.

Nederlands vertaalt ‼️‼️‼️De EU regeringsleiders moeten vergaderen over Loekasjenko omdat ze m knijpen. Er speelt namelijk iets veel groters. Als alles bewezen kan worden en dat word nu uitgezocht dan speelt het volgende. De WHO heeft de vinger in het grote corona schandaal. Loekasjenko heeft bekend gemaakt dat hij een aanbod van de WHO heeft gehad op een conferentie van 92 milj dollar om zijn land in totale lockdown te doen volgend italiaans voorbeeld. Hij heeft geweigerd. Weken later heeft hij een nieuw bod gehad van het 10 voudige. Heeft wederom geweigerd. Nu ziet hij zich genoodzaakt zijn land te beveiligen. Want we weten allemaal wat het betekend als je niet meewerkt. Poetin steunt Loekasjenko. U leest het goed!!!!!!
Deze info komt van platform Italia , onderzoeksjournalist Nikola Bitzi. Deze Bitzi heeft via kanalen vanuit de geheime dienst (kanalen)gehoord dat er meerdere wel en niet Europese landen dit aanbod hebben gekregen. Wie? In ieder geval de regeringsleiders van de landen die actief meedoen aan de lockdown. Verder stelt Bitzi dat Conti wel heeft geaccepteerd. Diverse regeringsleden zijn aangesproken om dit spel mee te spelen. Dat verklaard de landen die meedoen. Als bewezen kan worden wie er aan meegedaan hebben moeten en kunnen deze personen direct gearresteerd worden. Vandaar dat Loekasjenko nu zwart gemaakt word. Heeft Rutte zich hier ook schuldig aangemaakt dan is het afgelopen met Rutte. En hij heeft De Jonge er in getrokken om als zondebok te gebruiken straks. Igg gaan beide voor de bijl

Oproep tot het opzeggen van het Sociale Contract! Onze burgerrechten zijn onaantastbaar! De spoedwet is onacceptabel!
Sven Hulleman, Rypke Zeilmaker, oud militairen, Norbert Pols en Jeroen Pols roepen op tot ACTIE!
Wij claimen onze soevereiniteit en stoppen ELKE medewerking als deze erdoor wordt geduwd!

N.B. luister de interviews.

Is Norbert de broer van Jeroen Pols? Zo ja, daarom schrijft hij zulke goede stukjes! Waarom horen we niets meer van Norbert (De Loyalist) trouwens?

Mike

Waarom horen we niets meer van Norbert (De Loyalist) trouwens?

Vroeg ik me laatst ook al af. Op zijn eigen site en op Twitter niet meer actief, nog wel via FB: https://www.facebook.com/loyalist.nl/

Mijn zoon kent iemand die bij speciale eenheid van marine werkt, massrovs. Ik weet niet of ik juist spel, maar die hebben hun meerdere al gezegd dat ze wanneer nodig het volk helpen en geen orders tegen het volk uitvoeren.

Deze man pikt het niet meer en vertelt wat er gaat gebeuren

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1553084828212572&id=156260237895045

Forum statistieken

Onderwerpen
4.605
Leden
8.687
Nieuwste lid
Lies73
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan