SPARS Pandemie

Fries Foar Frijhiid

Well-known member
Zoals eerder in de Telegram groep vermeld, staat de volgende geënsceneerde pandemie (fraude-, manipulatie- en witwasoperatie) al weer klaar.

Johns Hopkins Bloomberg school of Public hell heeft in 2017 het script geschreven van een spars-pandemie, gepland voor 2025-2028.

Voor verdere info zie:


Document: The SPARS pandemic 2025 - 2028
A futuristic scenario for public health risk communicators
 
Waar staat SPARS voor? Ik heb me volledig losgekoppeld van Telegram, ik kan en wil de vloedgolf aan berichten niet meer bijhouden.

Mike
 
St. Paul Acute Respiratory Syndrome

De eerste uitbraak vindt volgens het scenario plaats in een baptistische gemeenschap aldaar.
Ook in dit scenario wordt de PCR van stal gehaald.
 
Nooit eerder van gehoord, SPARS-CoV zie ik. Ze hebben weer een COVID-variant gevonden waar ze oneindig mee door kunnen, ongelooflijk.

Mike
 
Mild cases of the disease, which produced symptoms including cough, fever,
headaches, and malaise, were often perceived as the flu by the people who had them and consequently often went untreated and undiagnosed by medical personnel.

As a result, early case fatality estimates were inflated. By late November, the CDC reported an initial estimated SPARS case fatality rate of 4.7% (By contrast, WHO reported that the overall case fatality rate for SARS was 14-15% and over 50% for people over the age of 64. Later in the SPARS outbreak, data that included more accurateestimates of mild SPARS cases indicated a case fatality rate of only 0.6%).

Sounds familiar to nowadays.
 
Waarschijnlijk zullen er minder mensen intrappen in 2025.
Of men past het script aan en bedenkt een onbekender virus.
Het zou lachwekkend zijn wat zij ons aan proberen te doen als het niet zo serieus was.
 
The WHO, which had declared the SPARS epidemic to be a PHEIC on November 25, was actively engaged in preventing further spread of the disease internationally. However, the WHO’s efforts promoted interventions originally designed for influenza and other similar respiratory pathogens, such as hygiene, social distancing, and isolation of suspected
cases, all of which were less effective against SPARS.
 
Eind 2025 zal er een 'veilig en effectief' vaccin komen, waar op dat moment nog geen korte- of langetermijneffecten van duidelijk zijn.
'Data provided by GMI suggested that the vaccine was effective at preventing SPARS-like illnesses in cows, pigs, and other hooved mammals, but internal trials revealed several worrisome side effects, including swollen legs, severe joint pain, and encephalitis leading to seizures or death.

Because any animals experiencing these side effects were immediately killed, and
because animals were typically slaughtered within a year of vaccination, further information regarding the short- and long-term effects of the GMI vaccine was unavailable.'
 
M.a.w. wij zijn de proefkonijnen. Waar kennen we medische experimenten op levende proefpersonen zonder hun instemming ook alweer van? Hmmm... Tijd voor Neurenberg 2.0!

Mike
 
Inderdaad, geschiedenis herhaalt zich tot men er van leert.

Oorlogen en pandemieën zijn false flags om criminele operaties te verbergen en burgervrijheden te beperken.
 
Xander schreef in dec. 2020 ook al over spars.


Een opmerkelijke overeenkomst met SARS-CoV-2 is dat de fictieve SPARS infectie vaak gevolgd wordt door een ernstige bacteriologische longontsteking (pag. 57). Er staat tevens beschreven hoe een bekende anti-vaxxer ‘het licht’ ziet nadat haar zoontje ernstige longontsteking heeft gekregen, en pas na toediening van reguliere medicijnen geneest. De autoriteiten gebruiken dit soort verhalen dan om vaccinweigeraars te overtuigen. Wel worden in mei 2027 de eerste rechtszaken gevoerd van ouders wier kinderen neurologische schade opliepen na het krijgen van het vaccin (pag. 59).

https://www.xandernieuws.net/algemeen/de-opvolger-van-covid-19-is-al-aangekondigd-de-spars-pandemie-van-2025-tot-2028/comment-page-1/

 
dus SARS met P die waarschijnlijk staat voor straling waardoor bloedklonters ontstaan. 4G is daar evengoed toe in staat. Ik denk wel dat de zogenaamde "brandhaarden" een overdosis aan (4G?)straling heeft ontvangen. Medewerkster van het huis waar onze dochter woont, is een jonge vrouw en zij en  veel mensen in haar omgeving erg ziek geweest met zeer pijnlijke longen. Ze woont op Kanaleneiland in de direkte omgeving van 7 masten, in een flat in de een na bovenste laag, tja... geen toeval denk ik en verklaarbaar. Brandhaarden zijn in mijn beleving gemaakt.

Ik heb filmpjes gezien in het verleden dat door 10 min. met je mobiel aan je oor - in een LBA, levend bloed analyse - je bloedplaatjes al aan elkaar klonteren.
 
@Marijan

De P staat voor Paul als in Saint Paul, de plaats van de geplande uitbraak.

Hoe zit met de ouderwetse telefoon als je die 10 minuten aan je oor hebt?
 
Met ouderwetse telefoon bedoel je een telefoon met draad? Zo'n telefoon zend niet uit en ontvangt niet en heeft maar een heel klein stroompje nodig om te kunnen functioneren. Effect op het menselijk lichaam lijkt me nihil. Vergelijkbaar met bedrade koptelefoon.

In veel gevallen geven WiFi zenders en DECT telefoons binnenshuis veel meer straling dan zendmasten op een afstandje.
Dat hebben mensen vaak totaal niet door!

Een zendmast die op korte afstand direct op je woning beamt is natuurlijk een ander geval. Maar dat komt niet veel voor.

De straling van een telefoontje met WiFi of telefoontje met 4g bij draadloos internetten in de buurt van je hoofd is zeer hoog!

Andere straling is ook schadelijk voor het lichaam. Bijvoorbeeld hoogspanning. Door alle straten lopen kabels met een soort "hoogspanning" kabels deze lopen vaak in de stoepen, Als je over de stoep loopt is dat in theorie niet goed voor je lichaam (misschien niet als je op blote voeten loopt ?).
Heb dat jaren geleden gemeten toen ik over de juiste apparatuur beschikte. 30cm boven een stoep was vergelijkbare straling met in de buurt van kleinschalige hoogspanning (als ik me goed herinner). De laagfrequente straling in een koelkast (in de buurt van de 'motor') bijvoorbeeld is ook redelijk hoog, zou dat energetisch iets met het voedsel kunnen doen?

Momenteel worden er door Elon Musk duizenden satellieten de ruimte in geschoten voor draadloos internet waar ook ter wereld 'Starlink'. Die zullen overal ter wereld hoogfrequente straling richting de aarde sturen. Ik vraag me af wat daar het doel van is, men zegt dat het is om snel internet in afgelegen gebieden beschikbaar te maken. Starlink internet kost 100 dollar per maand. Ik vraag me af wie de doelgroep is, het lijkt me namelijk zo dat bijna niemand die afgelegen woont in Afrika, Zuid Amerika, Oost Europa en zeer grote delen van Azië dat geld beschikbaar heeft voor alleen internet.
Lijkt eerder op een wereldwijd controle net voor the internet of things, smart cities, smart auto's etc.
 
Ligt er helemaal aan wat de rol van Elon Musk is in dit schaakspel. Als hij een 'white hat' is, dan helpt hij quantum internet (6G) mogelijk maken. Ze hebben ook de technologie om onschadelijke frequenties te gebruiken, het hoeft helemaal niet zo schadelijk te zijn allemaal.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.813
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan