"Dit is niet de meest esthetische publicatie, maar wel de meest verrijkende die ik ooit op dit sociale netwerk heb gepubliceerd.
Ik heb VIJF JAAR van mijn leven besteed aan het analyseren, nationaal en internationaal achtervolgen, bronnen verzamelen, vervolgen en mediatiseren van het grootste criminele netwerk in de geschiedenis van Spanje.
En ik heb het gedaan met de enorme persoonlijke, reputatie, economische en gerechtelijke kosten om de maffia te confronteren zonder de hulp van welke media of politieke partij dan ook (5 leden van het complot hebben me aangeklaagd en gebruikten €30.000 aan steekpenningen om me gerechtelijk lastig te vallen).
Nu alle corrupte mensen in staat van beschuldiging zijn gesteld en gevangenisstraffen boven het hoofd hangen, moet ik iedereen die me altijd heeft vertrouwd en me zo heeft gesteund op deze reis, hartelijk bedanken.
Ik weet niet hoe de politieke reis zal verlopen, noch weet ik wie er geïnteresseerd zou kunnen zijn in het delen van deze publicatie, maar het geluk om zoveel goede mensen aan de andere kant van het scherm te hebben geeft me alle troost en vrede die ik nodig heb.
De enige erkenning die de moeite waard is, komt van God.
Een knuffel voor jullie allemaal.
- Alvise Perez