Dit is Alvise Perez van SALF (Se Acabo La Fiesta) (Het IS Gedaan Met Het Feest).
Ik hoop dat de nu hier aanwezige pers ook daadwerkelijk publiceert als ik WEER deze rechtszaak win (wat de afgelopen 5/6j steeds het geval is geweest) want dat doen jullie nooit.
De PSOE is een mafia, een georganiseerde misdaad, waarvan de nummer 1 Sanchez is. De gehele regering dient in de gevangenis te zitten, hetgeen wij, met de strafcode in de hand proberen te verwezenlijken.
Een regering die criminaliseert, die probeert te vermoorden de kolonel van de Guardia Civil. Zo een regerng behoort in de cel. En als de oppositie niks doet, moeten wij, het volk, dat dan maar doen.
Het merendeeel van de hier aanwezige media heeft veel meer veroordelingen voor fake news dan ik.
Al de zaken tegen mij geopend hebben ook de steun van de PSOE (zelfs als medeaanklagers)
Dan vraagt een reporter van La Sexta iets (Ferreras). Diens vrouw, Ana Pastor (Newtrail, een zogezegde fake news detector gesubsidieerd door de overheid, net als La Sexta. Zij heeft een rechtszaak verloren tegen Alvise en mioet hem nog steeds 25.000 compensatie betalen.
Geen enkele van de hier aanwezige media heeft iets gepubliceerd over mijn overwinningen in de rechtbank : 5 tegen minister Oscar Puente, 5 tegen minister Abalos, beiden PSOE, maar ook niet als deze tegen de PP of Vox waren.