Spanje

Ik ben erdoorheen geslipt met mijn fabriek in molenstenen.
'Vosostros no snappos ..." Ze snappen waarschijnlijk niet waar die voor dienen.
Ik had dan ook wijselijk 'bijbels' uit aan aanmeldprocedure gelaten en het geplaatst in de categorie 'Bijouterieën'. Wellicht dat ik Nadia Calviño een gratis monster aanbied.
Eerste (van de vier die er zijn) vicepresident en minister van economische zaken.
 
Een spaane rechtbank aanvaardt de aanklacht van een advocaat tegen Twitter (España) wegens het sluiten van zijn account.
Nu heeft hij die zaak niet daarvoor aangespannen maar wel voor het feit dat Twitter accounts en fotos heeft die een misdrijf zijn, nl tegen minderjarigen.
https://docs.google.com/document/d/1EpZGbXhuJci2IXNTmowukxHfWceb4rgp/edit
De rechtbank in 1ste aanleg, aanvaardde de klacht niet, maar in beroep werd ze wel aanvaardt, niet tegen Twitter zelf maar tegen de verantwoordelijken van Twitter España.
 
👆Waarom moet het verbruik van de buren op de elektriciteitsrekening staan? Het lijkt erop dat ze ons willen confronteren wanneer de bezuinigingen komen, om te zeggen dat de bezuinigingen de schuld zijn van degenen die X hoeveelheid energie hebben verbruikt.
Gevalletje privacyschending.
 
Een nieuw decreet-wet (gaat in tegen art86 Constitutie) mbt energie, het 10de al sinds 6/2021,hiermee geeft ze zelf al aan dat het tegen art86 in gaat.

Woorden van de minister : prijzen waren stijgende sinds 2018 maar we waren nog niet zeker waarom, sinds maart dit jaar weten we nu waarom, de Russische invasie en het hanteren door Putin van het gas als oorlogswapen.

Maatregels die nu genomen worden door dit decreet-wet :
* verminderen van vaste kosten op de factuur
* 2 nieuwe tarieven : eentje voor gemeenschappen van eigenaars als ze aan de volgende voorwaarde voldoen : aparte tellerkast om zodoende het persoonlijk initiatief te nemen om te besparen. (Er wordt een gemiddeld verbruik van de laatste 5j berekend en als je slechts 70% hiervan verbruikt krijg je korting van 40%,maar als men meer verbruikt wordt je gestrafd) en eentje voor gezinnen die tot 28.000euro verdienen en met een bepaald aantal personen leeft. En wat gaan ze hiervoor doen ? Het gemiddeld verbruik van de postcode weergeven en zo kunnen we zien of we ons goed gedragen en anders idem aan het voorgaande.
 
cada año abortan alrededor de 88.000 mujeres y un numero parecido o algo superior de hombres se realizan la vasectomía.
 
Ik heb gehoord dat ze hier morgen een alarmsysteem/signaal gaan uitsturen/testen via de GSM. We zullen zien.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.888
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan