Smaakwarenhuis, het platteland in de stad.

Alexandra

New member
Ik wil deze winkel even in het zonnetje zetten. Wat een mooie zaak, geweldige producten en goed personeel. Persoonlijke aandacht van de kaasboer, slager en de kassiers. Iedereen doet een stapje extra en voordat je t weet wenst iedereen je een goede dag, ook de andere klanten! Net als op de boerderijen! Door de eerlijke producten zie en voel je dat er een compleet andere mentaliteit heerst. Zo ontzettend geweldig om daar rond te lopen, te kijken en zelfs te kunnen proeven!

Op de kaasafdeling, op 3 kazen na, alles rauw melks! Ik wordt niet goed van de keuzes die je dan opeens hebt! Keltisch zeezout, overheerlijke worst, slagroom en zo ontiegelijk veel meer! O, en onbewerkte zuurkool! Heb maar een bakje meegenomen, eens kijken wat ik ervan vindt.

Een paar nadelen... De eerste is dat er nog geen "gewoon" vlees is. Wel vleeswaren en kant en klaar producten, maar geen vlees wat je zelf nog moet braden. Het aanbod is eigenlijk niet grappig. Het is lang geleden dat ik heb gekocht om het kopen. Wie koopt er nou grasboter met keltisch zeezout als je alles ook in huis hebt? Nou ik dus, gewoon omdat ze het aanbieden en ik daar helemaal blij van wordt.

Het grootste nadeel is dus dat je je portomenee echt niet moet vergeten, en je kan niet cash betalen. Ook wel een belangrijke om te weten. Groente was volgens mij niet duur, maar dat haal ik zometeen bij de Beukenhof. Kan ik gelijk vergelijken.

Ik zag bij de producten waar ik naar keek niet teug dat ze hier uit de buurt kwamen. Maar ontdekte wel dat producten te pakken had van plaatsen waar ik ook weer een verbinding mee heb.

Nu weet ik dat er best wel wat mensen hier op t forum hun vlees bij de groene slager in Breda halen. Op de andere hoek zit dus het smaakwarenhuis. Ik heb t nooit geweten. Ze zitten er een jaar, zijn begonnen als bakkerij. En steeds een afdeling erbij. Nu pakken ze bakkerij weer aan om te vernieuwen. Mogelijk in de toekomst wordt de slagerij uitgebreid met "gewoon" vlees.

Enthousiast genoeg denk ik zomaar :wink: ik ga er zeker vaker komen!

http://www.smaakwarenhuis.com/

 
Quote:
Wie koopt er nou grasboter met keltisch zeezout als je alles ook in huis hebt? Nou ik dus, gewoon omdat ze het aanbieden en ik daar helemaal blij van wordt.


Zou mij ook kunnen overkomen, ik kan ook zo genieten van mooie producten, wat een rijkdom hè!

 
Zeker doen Pinklady!

Een tas vol mooie producten en een lege portomenee.... Maar nu weet ik wat ze hebben en kan ik gerichter gaan shoppen. Maar die droge worst, die is verslavend lekker! Boter met zeezout zal me niet nog een keer verleiden. Maar t blijft een mooi product!

 
Goed initiatief, maar ze moeten wel iets doen aan dat onleesbare lettertype op hun website. Klik het menu van hun restaurant maar eens aan.

Mike

 
Ah ik zie dat je al geweest bent Alexandra, ik hoop er van het weekend nog te komen, de moeite waard als ik het zo lees!!

 
Zeker weten Wommes, veel plezier :)

Heb je wel gelijk in Mike, zal het de volgende keer aangeven. Ik geloof wel dat het een bewuste keuze is. Andere geschreven dingen van hun zijn in dezelfde stijl. Gelukkig hoef ik er niet online te shoppen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.616
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan