Schumann resonantie

1658427846177.png

It's happening ☀️⚡
Yesterday, a first more intense wave brought out emotions to be transmuted ( red on the 8Hz line ), but they are no longer allowed, so they received a total stop followed by isolation ( red isolated ) from the light and now a deep cleansing and regeneration are active!!! 🙏❣️💫✨🌟

Yes, it's happening 🥰❣️🙏

 
1687200622911.png
Getting questions about this Schumann Resonance reading.

I think it's nothing more than the sensors at this station malfunctioning.

Notice it went dark for an hour, came back and the readings were all wonky for a day, then they took it offline again.

I haven't seen any other Schumann trackers get this, just this one, so their instruments probably went haywire for a bit.
 
Hoeveel instituten zijn er die de SR meten?
Hoe betrouwbaar zijn de metingen?

Ik twijfel er overigens niet aan dat de aarde ook een soort hartslag een soort bloedsomloop heeft.
As above, as below, zoals een bekend gezegde luidt.
 
Uit een interview met arts Niek Rogger in de Andere Krant

F7ECBB11-8E0F-44D3-978F-620291BFC86E.jpeg
Het artikel gaat hier verder niet over, maar over de coronatijd /immigratie, maar ik vond de link pijnappelklier/Sfrequentie wel interessant.
 
Ik volg al heel lang de schuman resonantie en de zonnevlammen en voel me op mijn best bij uitschieters. Heb ik een nacht echt heel lekker geslapen, dan weet ik ondertussen al dat er zo’n uitschieter was.
Grappig toch dat iedereen er anders op reageer.
 
Ik volg al heel lang de schuman resonantie en de zonnevlammen en voel me op mijn best bij uitschieters. Heb ik een nacht echt heel lekker geslapen, dan weet ik ondertussen al dat er zo’n uitschieter was.
Grappig toch dat iedereen er anders op reageer.
Nog niet in verdiept, hoe werkt dat precies ?
 
Nog niet in verdiept, hoe werkt dat precies ?
Geen idee hoe dat werkt of hoe ze dat meten. Ik kijk op de website in de ochtend. Het valt gewoon op dat na een goede nacht er erg veel witte vlekken op staan. Na een mindere nacht zie ik dat nooit. Mijn conclusie is daarom dat ik lekker slaap op uitschieters. Zelfde met zonnevlammen.

Ron (voorheen dot com radio) heeft een leuke site met allerlei metertjes bij elkaar. Dan zie je het in een oogopslag.


Ik kijk daar nu al meer dan 3 jaar. Om mij heen hoor ik vaak mensen klagen “oh de schuman energie is weer zo hoog, zo moeilijk” nou dat vind ik dus niet.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan