schumann resonantie

Er wordt gezegd dat gespin van katten gezond is voor de kat en voor zijn baasje. Hier zie ik ook weer aangegeven dat de frequentie van 20-140 Hz gezond is. De kat spint op 25 Hz.

Nou, ik heb 2 van deze geweldige wezentjes en er wordt dus heel wat afgespind.

Heel vaak klimmen ze op me, als ik in bed lig en gaan spinnen. Ze spinnen sowieso graag als ik ze de aandachtgeef. Ja, ik ben er ook geweldig gelukkig mee.
Onze kater ziet zo uit als de kat in de link.
Tja, spinnen of niet, ze doen me in ieder geval zeer goed, het is voor mij een gezondheidselixer.

(Trouwens ik heb ook nog klankschalen. Gebruik ze echter niet meer, het was voor de ontspanningstherapie die ik in de kliniek gaf. Ik geloof dat die klankschalen ook op een goede resonantie zitten).

Maar Mike, zoals je hierboven al aangeeft: Leef en leef gezond! Nou mijn 2 katten zorgen daar wel voor.
http://www.ninefornews.nl/de-helende-werking-van-kattengespin/

Dorothé


 
Je schrijft:

Kortom, verhoog je eigen frequentie op alle mogelijke manieren, zowel materieel als immaterieel, zowel aards als spiritueel.

Nu zijn de gezonde frequenties van 20-140 Hz. Betekent dat dan smartapparatuur etc. onze frequenties nog daaronder verlagen? Wij moeten dus met een gezonde leefwijze zorgen dat we weer op de gezonde frequenties komen van minimaal 20 Hz? En de aarde moet ja uiteindelijk ook in frequentie versnellen, omdat de negatieve energie laag is. Klopt toch!

Dorothé

 
De aarde versnelt ook en daarmee wij ook, dit verklaart de collectieve bewustzijnssprong die we aan het maken zijn. Wil je overigens de Schumann-frequentie letterlijk in huis halen, koop dan de zapper die Juglen te koop heeft (zie advertentie onderaan hier op het forum).

Mike
 
Oh, ik weet wat je bedoelt.

Ik zal er eens naar kijken. Heb nooit begrepen wat dat nu precies was.
Bedankt,

Dorothé
 
Het gaat volgens mij over 2 verschillende zaken nu. De Schumann resonantie was een eeuw geleden 7,83 Hz en dat komt overeen met de alfa frequentieband in onze hersenen, wat ons relaxed en op een positieve manier alert maakt. Op hogere frequenties worden we meer gestrest.

De Schumann resonantie is inmiddels verdubbeld en komt niet meer overeen met de alfa band, maar met de beta band.

Afijn, hier meer info:

http://dier-en-natuur.infonu.nl/milieu/165778-de-schumann-resonantie-is-bijna-verdubbeld.html

Mark
 
De Schuman-resonantie varieert met een ondergrens van 7 Hz en een bovengrens van 39 Hz. Deze zapper zit daar zo'n beetje tussenin. Dit is ook de frequentie die parasieten doodt.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan