Sadhguru

Die organisaties zijn inderdaad satanisch, desalniettemin blijft overeind dat je een evenwicht moet hebben tussen je fysiek, mentaal en spiritueel.
Doe dan ook alle goeroes naast die organisaties, Satan is goed in dwaal sporen leggen. Je krijgt fysiek mentaal en spiritueel evenwicht met de God van Abraham, Isaac en Jacob, Jezus Christus en de Bijbel.
Met goeroes en alle andere zooi die he kan verzinnen loop je recht in de klauwen van Satan wakker of niet

Gevaarlijke gek, zoals al die goeroe apen, keurige volgers van satan en zelfs een aantal "wakkere" Geesten hier blijven in het satanische hangen met excuses, ik haal het nuttige eruit..... En onbewust krijgen ze de rommel toch binnen.

Sadhguru, member of the World Economic Forum & primary speaker at United Nations World Headquarters :
"All these religious groups are against me cuz I'm taking about population.
They want more souls, & I want less on the planet."

Revelation 16:13
And I saw three unclean spirits like frogs come out of the mouth of the dragon, and out of the mouth of the beast, and out of the mouth of the false prophet.

9.7 Million YouTube followers for this false prophet.

Distract
Distract
Distract
Prevent the citizens from learning anything of value to the human species.

After a Great Reset, the occult cabal wants a species emerging from it completely moronic, which can only happen if they go in that way.

This is how gain dominance & control once again over a species of a planet.

Books that are BANNED by the FDA :
- "Magnetism & Its Effects on the Living System"

- "The Magnetic Blueprint of Life" by Albert Davis & Walter Rawls

Subjects like THAT, are what I'd be taking into a cave with me.

Mike

Mike

Geen goed woord voor die gast over. Eerst zeggen dat hij het goed vindt als de wereldbevolking wordt uitgedund en dan erom lachen ook nog. Dan wil je eigenlijk een journalist die die man eens goed aan de tand voelt als hij dit zegt, maar de journalist in dit geval gaat gewoon mee staan lachen.

Forum statistieken

Onderwerpen
Leden
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan