Rosacea

Iris

Member
Hallo, ik ben Iris en wil graag verl leren over gezondheid.
Ik heb sinds enige tijd last van rosacea.
De dermatoloog schrijft alleen antibiotica voor.
Graag hoor ik hoe ik rosacea op natuurlijke wijze onder controle kan krijgen.
 
 
de meeste ziektes hebben allemaal een en de zelfde grondslag . een ernstig vitamine en mineralen gebrek en een disbalance in het onderlinge teamwsrk
 
Ik neem best veel supplementen , als een multi vitamine en acerola poeder, vitamine. D.
Waar zou ik dan een tekort aan hebben?
 
Nee, zelf geen ervaring mee. IVM schijnt ook te helpen, las ik vorig jaar ergens.

Mike
Ja, dat over IVM heb ik zelfs geschreven omdat ik daarover gelezen had.
Goed, de IVM kan ik proberen, want ik heb nog 50 potjes. Ik kan ook betaïne HCL op natuurlijke basis proberen te kopen. In ieder geval dank voor de goede tip.

Dorothé
 
Dorothe, waar kan je ivermectine kopen?
De dermatoloog zei me dat het niet voor rosacea is , maar wel de zalf er van.
Deze zalf lijkt niet te helpen bij me. Maar misschien heeft die dermatoloog het mus over de tabletten.
 
Kijk niet naar het plaatje maar naar de tekst: bottle. Laten we het er maar op houden dat een zekere 'creativiteit' nodig is om dit spul te kunnen verkopen.

Mike
 
Ja, ik heb het ook via alieexpress. Nu heb ik een hele tijd die IVM genomen en mijn gezicht was toen 'schoon'. De adertjes gaan natuurlijk niet ermee weg, maar ik had geen ontstekingen. Ik heb lang zitten zoeken en inderdaad over de creme gelezen, maar eveneens vond ik info over tabletvorm.

Dorothé
 
Je kan er heel makkelijk zalf of creme van maken: de tabletjes verpulveren in een vijzel en het poeder vermengen met extra vergine kokosolie of olijfolie.

Mike
 
Hallo Mike, zou je me nog een keer de link kunnen sturen hoe ik aan ivermectine kan komen in tabletvorm?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan