Red de schapen!

Met die prikken was het voor velen op dit forum en daarbuiten vrij duidelijk erop of eronder, maar er is ook een grijs gebied waarbinnen wat mij betreft iedereen hier op aarde dagelijks gedwongen wordt te onderhandelen met de duivel. Dit gegeven hoeven wij onszelf niet ook nog aan te rekenen: het is wat mij betreft een feit.

Jazeker valt dat iedereen wel aan te rekenen. Alles is een keuze. Ook niet kiezen is een keuze. Alles is en blijft vrije wil, ook als deze 'onbewust' wordt ingezet. Er is hier geen grijs gebied tussen zwart en wit, want het gaat om goed vs kwaad.

Mike

Alles is een keuze: tja dat valt ook te betwisten als je ervan uitgaat dat 90 procent van ons wezen onbewust functioneert.
Voor wat betreft het bewuste deel kun je inderdaad spreken van een keuze, gesteld dat er genoeg informatie voorhanden is daarvoor.
Voor zover je dan van een keuze spreekt is het nog steeds niet zwart wit wat mij betreftt omdat we in ons dagelijks leven met veel beperkingen zitten voor wat betreft tijd, wat we kunnen en niet kunnen e.d.
Ben het wel eens met je dat er toch een scheidslijn goed en kwaad is al spreek ik mezelf dan misschien toch tegen, maar dan maar.

Percentage of the population that has received the COVID-19 vaccine:

Portugal: 94.3%
Canada: 89.5%
Spain: 86.5%
South Korea: 86.5%
Italy: 85.4%
Australia: 84.9%
Japan: 83.8%
France: 82.5%
Belgium: 79.6%
United States: 79.1%
United Kingdom: 78.9%
Germany: 77.2%
Greece: 76.2%
European Union (average): 75.4%
Sweden: 74.1%
Netherlands: 70.3%

Most of the developed world completely bought the COVID scam.

Never underestimate the power of unlimited money + relentless propaganda to brainwash an entire population.

Only a small minority of us saw through the lies from day one.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.710
Leden
8.708
Nieuwste lid
KevinArgus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan