Red de schapen!

Heb het gemerkt ja, de reacties worden feller.
Was vanmorgen in een winkel samen met mijn moeder als enigen zonder muilkorf.
Als je punten kon sparen met booskijkers dan had ik mijn spaarkaart wel vol, jammer dat je er niks mee kon winnen :LOL:
Niet dat ik op ga letten of mensen kijken want ik doe gewoon mijn ding, maar ze gaan pal voor je staan met boze blik en vervolgen daarna hun weg haha.
Komt er zo'n (ik denk) vrouwelijke manager aan en begint direct vol gas te gaan.
Mijn moeder liet haar uitzonderingskaartje zien maar mevrouw was behoorlijk gepikeerd en vond dit niet voldoende want er stond geen naam op.
Nadat ik mijn verklaring liet zien en ze/hij/het/hun een stukje had gelezen gaf ze hem terug en liep ze boos weg.
Des te rustiger en vriendelijk je blijft, des te bozer ze worden :ROFLMAO:
Bij de kassa begon ze hard te roepen tegen mijn moeder dat ze 1,5 meter afstand moest houden want ze heeft geen mondkapje op.
Knap hoor, dat virus kan niet alleen klok kijken maar weet ook nog precies wat 1,5 meter afstand is.
Bizar hoe mensen meteen weer in angstmodus schieten terwijl ze twee weken geleden nog zonder die zwijglappen liepen.
 
Heb het gemerkt ja, de reacties worden feller.
Was vanmorgen in een winkel samen met mijn moeder als enigen zonder muilkorf.
Als je punten kon sparen met booskijkers dan had ik mijn spaarkaart wel vol, jammer dat je er niks mee kon winnen :LOL:
Niet dat ik op ga letten of mensen kijken want ik doe gewoon mijn ding, maar ze gaan pal voor je staan met boze blik en vervolgen daarna hun weg haha.
Komt er zo'n (ik denk) vrouwelijke manager aan en begint direct vol gas te gaan.
Mijn moeder liet haar uitzonderingskaartje zien maar mevrouw was behoorlijk gepikeerd en vond dit niet voldoende want er stond geen naam op.
Nadat ik mijn verklaring liet zien en ze/hij/het/hun een stukje had gelezen gaf ze hem terug en liep ze boos weg.
Des te rustiger en vriendelijk je blijft, des te bozer ze worden :ROFLMAO:
Bij de kassa begon ze hard te roepen tegen mijn moeder dat ze 1,5 meter afstand moest houden want ze heeft geen mondkapje op.
Knap hoor, dat virus kan niet alleen klok kijken maar weet ook nog precies wat 1,5 meter afstand is.
Bizar hoe mensen meteen weer in angstmodus schieten terwijl ze twee weken geleden nog zonder die zwijglappen liepen.
Ach die gaan de geschiedenis boeken in als de makke schapen die zich naar de slachtbank lieten brengen....
Lost Forever
 
Ja die troosteloze borrels. In mijn omgeving hadden ze ook van die digitale borrels. Maar die organiseren ze nu ook niet meer. Nu blijft het oorverdovend stil zelfs van de kant van die vriendenkring. Ja je wordt vanzelf een outcast als niet gevaxte. Fine. Straks gaan ze ook nog een 2G-bewijs vragen.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan