Red de schapen!

Krijg je misschien ook reacties van mensen uit de zorg/ziekenhuis/thuiszorg e.d.?
Want heel veel van die mensen zeggen ook dat het "toch echt wel heel erg is" en je het niet moet onderschatten, uitzonderingen daargelaten natuurlijk..
Aangezien je het altijd zo ontzettend goed weet te verwoorden ben ik benieuwd hoe je het aan deze mensen uitlegt.

Ik zou kunnen zeggen. "Dat klopt mensen komen binnen met gifstapeling en ernstig vitamine en mineralen gebrek en gezien jullie in de farmaceutisch fabriek daar totaal niets aan doen en het bijna altijd nog verergeren met nog meer vergif dan zie je zulke resultaten !
 
Ik zou kunnen zeggen. "Dat klopt mensen komen binnen met gifstapeling en ernstig vitamine en mineralen gebrek en gezien jullie in de farmaceutisch fabriek daar totaal niets aan doen en het bijna altijd nog verergeren met nog meer vergif dan zie je zulke resultaten !
Ja precies. Bedankt, ook mooi verwoord ;)
 
Normopathie - een nieuwe en zeer besmettelijke aandioening:


Mike
 
ik hoorde vandaag bij het huis van onze dochter dat meer dan de helft van de medewerkers zich niet heeft laten vaccineren. Ze hebben het mij niet verteld maar naar elkaar toe zijn ze er open over. Van een paar weet ik het maar meer dan de helft....😊 ik was aangenaam verrast. Maar ik weet ook van 1 medewerkster daar die het echt belachelijk vindt als je in de zorg werkt je niet laat vaccineren. En de ouders zijn bijna allemaal gevaccineerd. We hebben een project met voeding, antroposofisch koken enz. wat vorig jaar al zou plaatsvinden met medewerkers en ouders, maar steeds uitgesteld. Maar... zei de eigenaresse tijdens 1 na laatste zoom ouder contact, ik kijk uit naar de cursussen met elkaar vanaf september, want iedereen is bijna gevaccineerd... Die denkt echt dat er na augustus alles koek en ei is, geen lockdowns of anderszijdse maffe maatregelen...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.271
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan