• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Red de schapen!

Bull

Well-known member
Laatst bewerkt:

ingrid/converted2

Well-known member
Nou lachen we hierom maar dit moet dus echt.
De fysio hier doet ook hydrotherapie in het zwembad.
Omdat je dan tijdens de behandeling niet de 1,5 meter altijd kan houden moeten fysio en cliënt in het zwembad het mondkapje dragen.
De boa's zijn dit ook daadwerkelijk al meerdere keren wezen controleren.
DIT is niet fysio , or hydrotheropie. Dit is "Dallas" Holiday. So super wankers, sorry. Im getting tired.

Sailor

Well-known member
Als dit geen parodie is is het nog slechter met Nederland gesteld dan dat ik dacht :)
Volgens mij is dit toch een levend organisme wat deze onzin typt, dwz een veroorzaker van de klimaatverandering, stoot co2, stikstof en methaan uit zonder er iets zinvols tegenover te stellen.... Is niet zoiets als een wet voltooid leven....

Heks

Well-known member
Goedemorgen 😁

Zullen we ons nou weer druk maken om andere zaken, die dit soort zaken vanzelf van het toneel laten verdwijnen?

[bij deze mijn vriendelijk bedoeld verzoek om sommige zaken nu maar daar te stoppen waar ze behoren ;) ]

Sailor

Well-known member
Goedemorgen 😁

Zullen we ons nou weer druk maken om andere zaken, die dit soort zaken vanzelf van het toneel laten verdwijnen?

[bij deze mijn vriendelijk bedoeld verzoek om sommige zaken nu maar daar te stoppen waar ze behoren ;) ]
Zoals de stoep schijt discussie 🤣🤣🤣

Forum statistieken

Onderwerpen
4.322
Leden
8.328
Nieuwste lid
Opa
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan