Red de schapen!

Ik propageer al zeker een jaar dat mensen die tot inkeer komen zonder oordeel ontvangen moeten worden, dus dat sentiment deel ik. Het is een daad van naastenliefde, iets waar ik sinds dat ik gestopt ben met drinken pas echt aan toe ben gekonen. Bedenk echter dat ik dit OP EIGEN KRACHT zelf heb volbracht, d.m.v. zelfreflectie en zelfactualisatie. Het is nu een keus tussen lef of laf. Dwalingen begaan mag en terugkeren op je dwalingen getuigt van lef. Voor lafheid heb ik geen enkel mededogen - sterker nog, het is 'poetic justice' dat dit zichzelf uitselecteert en dat de zwakken van karakter UIT EIGEN VRIJE WIL kiezen voor hun eigen ondergang. We kunnen nl. als mensheid niet meer door met dat 'lafheidsgen'

Mike
 
Laatst bewerkt:
Deze mensen waren hun hele leven al zo. Het is de laatste 2 jaar alleen maar zichtbaarder geworden.

Mike
Jep, zo zie ik het ook! Wat ik bij deze types in mijn omgeving zie is dat ze helemaal niet perse 'anders' zijn geworden... Hun donkere shit is vanuit al hun hoekjes en gaatjes naar de oppervlakte geslopen. Je haalt eruit wat erin zit.
 
Is hij echt dood? Er doen verhalen de ronde, dat Friso betrokken was bij de dood van Marianne Vaatstra. Mogelijk dat hij daarom voor de goegemeente voor ''dood'' door het leven moet gaan.
Zijn graf is niet in de grafkelder in Delft waar de rest van de dode familie ligt.
Ok niet aan gedacht👍🏻
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.521
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan