Red de schapen!

Hallo allemaal,

Familieleden twijfelen of zij het vaccin wel moeten nemen. Wat is het beste argument om iemand waar je om geeft, te overtuigen het vaccin niet te nemen?
Overigens zou ik het erg waarderen als iemand een soort van samenvatting heeft van must-read info over covid19 (links naar threads bv) die mij en mijn familieleden kan helpen. Ondanks dat ik mijn rug recht heb weten te houden het afgelopen jaar heb ik mij nauwelijks verdiept in het hele gebeuren.

Excuses als dit het verkeerde topic is, ben nieuw hier.
 
Hallo allemaal,

Familieleden twijfelen of zij het vaccin wel moeten nemen. Wat is het beste argument om iemand waar je om geeft, te overtuigen het vaccin niet te nemen?
Overigens zou ik het erg waarderen als iemand een soort van samenvatting heeft van must-read info over covid19 (links naar threads bv) die mij en mijn familieleden kan helpen. Ondanks dat ik mijn rug recht heb weten te houden het afgelopen jaar heb ik mij nauwelijks verdiept in het hele gebeuren.

Excuses als dit het verkeerde topic is, ben nieuw hier.
hoi Nonewnormal, onlangs heeft het artsencollectief voor jongeren deze info verspreid: omdat het op jongeren is ingesteld is het ook makkelijk te begrijpen:


 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.923
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan