Red de schapen!

Here are my “5 Rules for Waking Normies”:

1) Do not insult the person you are attempting to wake up.

2) Do not press too hard or come on too strong. Start light.

3) Do not attempt to initiate. Let them come to you.

4) Understand that you are not actually waking up the normie, but rather initiating a chain reaction causing them to wake up on their own.

5) Be confident and well-versed in a subject before you attempt to share it with others.


Mike
 
Ik was gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens in Duitsland.
Aangezien de muilkorfplicht er eindelijk af is is leek het me wel weer eens leuk, even eruit.

Het leek wel of de plicht er nog steeds was, ik was zwaar in de minderheid zonder kapje :oops:
Had er wel een paar verwacht maar niet zo extreem veel.
In winkels, buiten, op de fiets en zag zelfs een paar kleine kinderen met zo'n ding op.
 
Ik was gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens in Duitsland.
Aangezien de muilkorfplicht er eindelijk af is is leek het me wel weer eens leuk, even eruit.

Het leek wel of de plicht er nog steeds was, ik was zwaar in de minderheid zonder kapje :oops:
Had er wel een paar verwacht maar niet zo extreem veel.
In winkels, buiten, op de fiets en zag zelfs een paar kleine kinderen met zo'n ding op.
Viel mij vorige week ook op. Ook heel veel jongeren. Vooral bange meisjes :)

Ik moest bij een bedrijf waar ik was invullen of ik geimpft oder genezen was.

Gedaan en kon zo verder:)
 
Here are my “5 Rules for Waking Normies”:

1) Do not insult the person you are attempting to wake up.

2) Do not press too hard or come on too strong. Start light.

3) Do not attempt to initiate. Let them come to you.

4) Understand that you are not actually waking up the normie, but rather initiating a chain reaction causing them to wake up on their own.

5) Be confident and well-versed in a subject before you attempt to share it with others.


Mike

Nou, ik weet niet of ik een schoolvoorbeeld ben van iemand die in staat is gebleken de normie zo tegemoet te treden. Ik heb een gepeperd epistel geschreven aan een vriendin. Ze wilde langskomen. En ik zei dat ze van harte welkom is, maar ik heb wel laten merken dat ik erg gebaald heb van de afgelopen tijd, van het compleet ten onrechte als verdachte partij weggezet te worden als ongevaccineerde in een vijandig klimaat waar de politieke partij waar zij op gestemd heeft (D66) hard aan heeft meegewerkt. Dat de mens zich als een slaaf gedraagt en als dat zo blijft, het gedaan is met de mensheid. Dat het niet over is met die zeer schadelijke en misdadige lockdowns als het aan onze regering ligt. Dat we nu even met rust gelaten maar straks willen ze weer beginnen met die paniekvoetbal. Ze vroeg zelf geinteresseerd naar hoe ik de afgelopen twee jaar had ervaren overigens. Dus ik nam mijn podium. Als dit niet wordt geaccepteerd: fine: dan schoont mijn vriendenbestand op. Ik zie het zo: ik weiger me langer te laten wegzetten als wappie. Ik heb jarenlang noodgedwongen onderzocht wat gezondheid (geestelijk en lichamelijk) is en hoe politiek werkt. Ieder zijn of haar verdienste. Ik buig gewoon niet meer voor die snotslaven. Ik snap wel hoe je een boodschap beter vertelt, wil de gehersenspoelde de boodschap op zijn minst niet gelijk terzijde schuiven, maar ik ben er zelf ook nog. Buig of barst maar. Enige dat ik in de tijd wel heb geleerd is de timing. Kijk, als mensen vragen om mijn beleving, dan krijgen ze die. Voor de rest zorg ik dat ik deze zoveel mogelijk voor me houd bij normies. Meestal ga ik ze ook uit de weg als het maar enigszins mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Ik was gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens in Duitsland.
Aangezien de muilkorfplicht er eindelijk af is is leek het me wel weer eens leuk, even eruit.

Het leek wel of de plicht er nog steeds was, ik was zwaar in de minderheid zonder kapje :oops:
Had er wel een paar verwacht maar niet zo extreem veel.
In winkels, buiten, op de fiets en zag zelfs een paar kleine kinderen met zo'n ding op.
Denk dat het heel erg afhangt van waar je komt. Plaats waar ik laatst was (in DE) is overgrote deel NLer, die liepen zonder. Plicht is nu advies geworden, kennelijk zijn die mensen nog te volgzaam, maar.... goed voorbeeld doet goed volgen, dus geef niet op en ga door!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.322
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan