Red de schapen!

“Fully vaccinated attendees are not required to wear a mask, and attendees who are not fully vaccinated must wear a mask at all times.”

FOR A VIRTUAL MEETING


Mike
 

Mooie video voor schapen met toch hier en daar een paar vraagtekens. Beter een late red pil dan helemaal niets. Zeer voorzichtige apotheker in gesprek met WE die zich inhoudt.
 

Mooie video voor schapen met toch hier en daar een paar vraagtekens. Beter een late red pil dan helemaal niets. Zeer voorzichtige apotheker in gesprek met WE die zich inhoudt.
Virus, virus bla bla.
 
Deze post past ook in het topic Humor om te lachen, maar hier kan het ook. Ik zie nog steeds mensen in de bus zitten met van die blauwe dingen voor hun gezicht en van die witte puntkapjes. Dat is nog steeds tegen het verschrikkelijke enge virus toch? Nee wel dat ik het even goed snap. Dat je naast je medemens kan zitten op kantoor, restaurant, café etc maar niet in de bus zonder gezichtsbedekking. Want dat is heel gevaarlijk. Mensen houden het zelf in stand zo, geloven er niet in maar denken dat de rest van de bus er nog wel in geloofd. Ik laat het verder los, wacht tot over een paar maanden de bom barst en dan praten we verder. Of niet! 😛
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.427
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan