Quote, Citaat, Uitspraak.

AbuKaliem

New member
Sommige Citaten over gezondheid zijn prachtig om te lezen en geven een krachtige statement.

Dit wordt de Citaten rubriek.



Ben benieuwd. :)

 
"Biologische suiker is hetzelfde als normale suiker alleen je krijgt hier biologische suikerziekte van." Mike Donkers

 
"U bent wat u eet, maar u moet weer worden wat u at" Muskiet FA

 
“Doctors in general should be treated with the same degree of trust as used-car salesman” - Dr.Robert Mendelsohn

 
E-nummers, de E staat voor eng, explosief, einde, economisch, egoïstisch, elimineren, experiment, en ellende.

 
Miljarden cellen in je lichaam vragen dagelijks een gezonde dosis voeding maar iedere keer stel je hun teleur maar op een dag zullen ze jouw teleur stellen.

 
Ik zou nog liever verhongeren dan nooit meer vlees te eten.

Herman Brusselmans Vlaams schrijver 1957

 
Geef een man een vis en hij heeft een dag te eten. Leer hem vissen en hij heeft voor altijd te eten.

 
Vele mensen eten slechts opdat de mond ook wat te doen zou hebben terwijl zij hun krant lezen.

Helmut Arntzen

 
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar één keer kunt eten.

 
Vrouw tegen Churchill: 'Als ik met U getrouwd was, zou ik gif in uw eten doen.' Churchill: 'En als ik met U getrouwd was, zou ik het opeten.'

Winston Churchill

 
Gezondheid van lichaam en geest is een grote zegen, als wij ermee overweg kunnen.

 
Met geluk is het net hetzelfde als met gezondheid; als je er niets van merkt, betekent dit dat het er is.

 
In de ene helft van ons leven offeren we ons leven op om geld te verdienen, in de andere offeren we geld om weer gezond te worden. En al die tijd gaan gezondheid en leven er zachtjesaan van door.

Voltaire

 
Ik heb de leeftijd bereikt dat eten belangrijker is dan sex. Daarom heb ik boven de keukentafel een spiegel aangebracht.

Roger Dangerfield

 
Als je bedenkt dat er mensen zijn die geen hap door hun keel krijgen als ze niet in een door een marketingbureau uitgedacht restaurantconcept eten, dan moet je wel tot de almaar terugkerende droevige conclusie komen dat de mens een kinderachtig wezen is, dat bedondert en bedonderd wil worden

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan