"Vrije energie" Keshe reactor lezing (hoe kunnen we het beste door de ruimte reizen) [Vide

@MGK

Ah kijk is super, heb ik even zo weer wat nuttigs te bekijken naast de weston price foundation presentaties :D. Ik ben zeer geinteresseerd in nieuwe technologie en nieuwe theorieën en de ontwikkeling met Vrije Energie volg ik volop! Een vriend van mij heeft zelfs een stuk of 6 van die batterijen gemaakt via de niburu forum, het werkt ook nog :D

 
Bedoel je aardbatterijen? Ik wil zelf wat joulethiefs aan elkaar knopen als een soort accutje waarmee je lichte electronica kan draaien (bijvoorbeeld laptop). Ken iemand die met het idee naar Frank Colaris kwam dus moet hem even vragen voor zijn ontwerp, is veel efficienter dan het standaard ontwerp. Met een enkele AA echt meeredere plus een 9v batterij laden bijvoorbeeld.

Peace

 
@MGK

Zo, net afgekeken en ik vond het een mooie presentatie man, damn. Hij is echt een soort nieuwe Tesla. Hier gaan we nog echt veel van horen in de toekomst, hopelijk....

 
Als het niet vanuit hem komt komt het wel vanuit anderen. Kijk alleen al wat je zelf nu al kan maken.

PEace

 
Er is al een eerder topic over Keshe geplaatst geweest op dit forum, er is nl. een lezing geweest in november 2011.

Mijn man is daar naar toe geweest.

Hier het topic over Keshe, op pagina 2 staan een paar reacties te lezen. Ook de bevindingen van mijn man.

Keshe creëert een wazige wereld om zich heen, het zal blijken of het concreet kan maken.

 
@poekie

Ik zal de topic nog even gaan lezen, eerst even wat dingen doen vanmiddag maar hij praatte soms wel wat 'snel' en 'onduidelijk/vaag' ook kon je de presentatie slides niet meelezen... wat soms wel handig is bij een presentatie. Merkte ook wel aan hem dat hij dit verhaal wel 1000x heeft vertelt, ook wat betreft de vragen en zijn antwoorden daarop. Maarja een gemiddelde 'goede' wetenschapper is ook wel een kleine beetje 'gek' en je kan niet verwachten dat zo iemand ook nog is sociaal vaardig is ;-) Tesla was ook 'wereld vreemd'...

Ik raad iedereen aan om op youtube naar Kary Mullis te zoeken.

ik was opzoek naar een presentatie van hem waarbij hij een praatje houdt over paradoxen en wetenschap en hoe verrot hij is tegenwoordig. Ik kan hem helaas even niet vinden, ook erg interessant om te zien hoe bij de vragen studenten helemaal gaan stuiteren bij zijn uitspraken... heerlijk :D ook een beetje aparte wetenschapper.

 
Het is voor mij een eerst zien dan geloven verhaal, hij heeft tot nu toe niets kunnen laten zien.

Als het klopt is het mooi en heb ik respect voor hem, helaas heb ik nu twijfel.....

Erik

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan