fatsnotbad Administrator Forumleiding 30 sep 2019 #12.682 Jij was er als kritische observator, niet als gelovige. Mike
JM Well-known member 30 sep 2019 #12.685 Er komen meer soorten aan. Stuur er dan weer een paar naar je toe. Ik kan namelijk niet met photoshop onderweg, dus moet het allemaal laten doen. Joost
Er komen meer soorten aan. Stuur er dan weer een paar naar je toe. Ik kan namelijk niet met photoshop onderweg, dus moet het allemaal laten doen. Joost
R Romagi Guest 30 sep 2019 #12.689 Onze TV programma,s hebben eerst Trump zwart gemaakt en nu hoor ik ze nergens. Belgie en Duitsland heb ik ook niet gehoord, tenzij ik het gemist heb.
Onze TV programma,s hebben eerst Trump zwart gemaakt en nu hoor ik ze nergens. Belgie en Duitsland heb ik ook niet gehoord, tenzij ik het gemist heb.
fatsnotbad Administrator Forumleiding 1 okt 2019 #12.698 Twitter-draadje waarin Wyatt alle vieze zaakjes uiteenzet waarin Joe en Hunter Biden verwikkeld waren: Mike
Twitter-draadje waarin Wyatt alle vieze zaakjes uiteenzet waarin Joe en Hunter Biden verwikkeld waren: Mike