QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Kanye West was te gast bij Saturday Night Live, maar toen hij tegen de zin van de producers een MAGA-pet droeg verbraken ze de verbinding. Iemand heeft echter toch een opname gemaakt met een mobieltje:

Mike

https://www.neonrevolt.com/2018/10/02/redoctober-redemption-newq-qanon-greatawakening-neonrevolt/

Tim

Dat Q inmiddels steeds meer 'normies' bereikt, blijkt wel uit deze filmpjes van Jennifer Mac, die normaal gezien filmpjes maakt over 'raw food':

Mike

Op 24 september postte ik in dit draadje 4 delen van wat ik dacht dat het een 4-delige serie was (hadden ze zelf als zodanig aangekondigd) van Edge of Wonder over de Deep State. Er zijn sindsdien echter nog 2 heel interessante delen extra gemaakt:

Part 5:

Part 6:

Mike

Mike Bara laat aanvullend fotografisch bewijs zien dat JFK Jr. nog leeft en onderdeel uitmaakt van het Q-team:

Negeer zijn negativiteit naar zijn hond, zijn goedgelovigheid over 9/11 en zijn 'Ancient Aliens'-BS. Geen kanaal om te volgen als je het mij vraagt, maar wel zeer interessant m.b.t. het JFK Jr.-verhaal.

Mike

Update van TAATV:

Alles mislukt, dus de Deep State verlaagt zich nu tot terreur, bedreigingen en intimidatie.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.725
Leden
8.716
Nieuwste lid
myutilore_web
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan