QAnon

Zat na.a.v een melding van Google even te kijken naar de notering van de website kwam ik dit tegen


Lees onder het kopje Nederland

Ook in Nederland groeide de aandacht voor de QAnon-beweging. De ideeën van de beweging werden vanaf november 2017 in Nederland vermoedelijk geïntroduceerd op de professioneel opgezette complotwebsite Ella'Ster*.[51] Ze werden vanaf 2018 verder verspreid op websites en sociale-media-accounts als Fatsforum, Dotcom.radio, Dutch Patriots en QAnon Nederland.
 
Zat na.a.v een melding van Google even te kijken naar de notering van de website kwam ik dit tegen


Lees onder het kopje Nederland

Ook in Nederland groeide de aandacht voor de QAnon-beweging. De ideeën van de beweging werden vanaf november 2017 in Nederland vermoedelijk geïntroduceerd op de professioneel opgezette complotwebsite Ella'Ster*.[51] Ze werden vanaf 2018 verder verspreid op websites en sociale-media-accounts als Fatsforum, Dotcom.radio, Dutch Patriots en QAnon Nederland.
En zie bij de links onder noot 52
  1. Van een schuchter begin met "Qanon" in 2017 naar een giga-ontwikkeling in 2020, Gedachtenvoer.nl, 11 januari 2020.
Dorothé
 
Hier het fragment waarnaar verwezen wordt in het artikel, t/m 44:22:

?t=2438

Nergens zegt hij dat MH17 en MH370 een en hetzelfde vliegtuig zijn, zoals wordt beweerd in het artikel. Wel zegt hij dat Maleisie nooit de zwarte doos heeft mogen onderzoeken en dat de schuldvraag op politieke wijze is beantwoord door het JIT en niet op basis van waterdicht bewijs.

Overigens heb ik de theorie dat MH17 en MH370 1 zouden kunnen zijn hier wel gelanceerd:



MH370 ‘verdween’ in maart 2014 en volgens de mediaberichten was het zeer waarschijnlijk dat het vliegtuig ergens op de bodem van de oceaan lag. Daar is ook veelvuldig gezocht, maar zonder resultaat. Zou hier een soortgeijke truc zijn uitgehaald? Men schiet het vliegtuig neer boven de oceaan, alle inzittenden komen om, deze worden vervolgens op sterk water gezet en in ‘MH17’ geplaatst, opnieuw een drone. De werkelijke MH17 wordt radiografisch naar een andere plaats geleid, bijv. een hangaar, waar de passagiers worden vermoord (dit kan ook tijdens 9/11 zijn gebeurd met de passagiers van Flight 11/175).



Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.498
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan