Pymander stelt zich voor

Pymander

Member
Hoi allemaal,

Hierbij stel ik mij even voor. Mijn forumnaam is dus Pymander.

Ik ben een vrouw, heb 2 kinderen waarvan er 1 meervoudig gehandicapt is. Een aantal jaren geleden heb ik hier op het forum meegelezen en veel voedingstips opgedaan en toegepast. Wij eten hier dus veel grasgevoerd vlees, boter en zuivel (ook kefir) en eieren. Kids zitten inmiddels in de puberteit en dan is het lastiger om hun goed op dit spoor te houden maar ik doe mijn best en ik hoop dat zij later toch terug zullen grijpen naar dit voedingspatroon.

Vervolgens heb ik een paar jaar niet meer hier meegelezen totdat corona kwam en het gedoe rondom de verkiezingen van Trump. World has gone mad dacht ik en ik voelde mij heel erg alleen hierin staan. Toen dacht ik 'hoe zou Mike hier tegenaan kijken?' en zodoende ben ik hier weer gaan lezen. En vond een en al herkenning. Aangezien ik dus erg alleen hierin sta (net zoals veel van jullie ervaar ik veel weerstand van mijn omgeving) heb ik behoefte aan meer dan alleen mee lezen en wil ik mij graag met jullie verbinden.

Verder ben ik ook blij met jullie verdieping in de spiritualiteit want op dit vlak ben ik ook erg zoekende.

Waarschijnlijk zal ik nog niet zoveel plaatsen; ik ben eerst veel draadjes aan het doornemen en alle info tot mij aan het nemen. Ben nu net klaar met spiritueel nihilisme. Complimenten, wat veel info en wijsheid. Ook dankzij de vele vragen en graafwerk van Dorothe.



 
Hoi Pymander, leuk dat je erbij bent! Het blijft nogal rustig hier; niet persoonlijk, maar waarschijnlijk slurpen de andere onderwerpen teveel aandacht, met alle ontwikkelingen. Ook op Telegram is er tegenwoordig wat contact.
Ik hoop dat je hier genoeg leert en je eigen ideeën ook deelt.
 
Hoi Jasper, bedankt voor je reactie! Ja dat begrijp ik hoor, iedereen is druk met alles wat er gebeurt in de wereld ;-). Ik wil zeker eea gaan delen maar ben momenteel vooral druk met het lezen van veel interessante topics hier. Ook ben ik geinteresseerd in de Telegramgroep, ik zal daar even naar zoeken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan