Psssssssssst, hi!

O

Ophidia

Guest
Hi! Ik ben geen addertje onder het gras, maar de naam Ophidia vind ik als ex-slangenhoudster gewoon mooi.
Mijn echte naam is Xandra Bender.
Ik heb van 1989 tot 1995 als biotechnicus/proefdierenverzorgster gewerkt in het Nederlands Kanker Instituut in Amsterdam, tot ik ziek werd. Allerlei lichamelijke en psychische klachten deden mij de WAO in belanden waar ik nooit meer uit ben gekomen. (wel veel geprobeerd aan therapieën en baantjes, maar zonder positief resultaat) Met trots een wappie, want ik ben al langer wakker dan C-19. Vragen? Vragen staat vrij, maar of je (meteen) antwoord van mij krijgt is afwachten. ;)
 
Hallo Ophidia, welkom hier.
Dit forum is begonnen met voeding en jaren daarna is er politiek bijgekomen.
Heb je een idee waardoor je klachten kreeg?
Wat doet een biotechnicus.
 
Hallo Romagi, dank voor je welkom!

Ik kreeg de klachten door in een sick building te werken waarin geen daglichtintrede was, het erg stoffig was (niet alleen door de bedding en de dieren, maar ook door roetdeeltjes/fijnstof die waarschijnlijk van de A10 gewoon door het ventilatiesysteem naar binnen kwam), stank (ammoniak vanuit de urine van de dieren, ether en perazijnzuur), hitte (23-24 graden celcius) en door een steeds hogere werkdruk met steeds minder interessante klussen.

Een biotechnicus is een proefdierenverzorger die ook kleine biotechnische handelingen mag verrichten als o.a. injecteren, bloedafname, middelen toedienen via maagsonde en dieren euthanaseren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Romagi, dank voor je welkom!

Ik kreeg de klachten door in een sick building te werken waarin geen daglichtintrede was, het erg stoffig was (niet alleen door de bedding en de dieren, maar ook door roetdeeltjes/fijnstof die waarschijnlijk van de A10 gewoon door het ventilatiesysteem naar binnen kwam), stank (ammoniak vanuit de urine van de dieren, ether en perazijnzuur), hitte (23-24 graden celcius) en door een steeds hogere werkdruk met steeds minder interessante klussen.

Een biotechnicus is een proefdierenverzorger die ook kleine biotechnische handelingen mag verrichten als o.a. injecteren, bloedafname, middelen toedienen via maagsonde en dieren euthanaseren.
Welkom Ophidia, wat een enorm stimulerende werkomgeving had je pfff!
 
De reden voor haar vertrek is simpel:

Het is oorlog en we kunnen nu geen lui gebruiken in ons midden die demoraliserend werken. 1 doemdenker kan ons allemaal naar beneden trekken. Ze zijn allemaal uit op passiviteit of juist gewelddadigheid, beide zijn contraproductief.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.850
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan