Power to the people!

100leven

New member
Een topic voor goeie acties van individuen tegen de gevestigde orde.

Hier een klein voorbeeld:
Een groepje scholieren in Brighton kwam in een rok naar school, omdat ze ondanks de warmste dag van het jaar naar huis werden gestuurd door de school omdat ze een korte broek aan hadden.

Deze jongens geven me hoop voor de toekomst :)

https://www.rt.com/uk/352920-schoolboys-wear-skirts-heat/

Mark
 
Ik weet het nog niet zo met het dragen van rokjes door mannen bij wijze van protest. Voor mij zijn de burgerhelden de alternatieve bloggers en de individuen die dingen aan de kaak stellen op YT. Het werkelijke verzet zit hem in INFORMATIE, niet in rokjes!

Mike
 
Natuurlijk zijn alternatieve bloggers en Youtubers belangrijk, dit was ook maar een klein voorbeeld. Dit zijn nog kinderen die later misschien uitgroeien tot volwassenen die zaken aan de kaak stellen. Dit zou een eerste stapje kunnen zijn.

Ik vond het wel een goede actie van ze. Ze hadden ook weer braaf een lange broek kunnen aantrekken met die hitte. Als het mijn kinderen waren geweest, had ik ze met hun korte broek weer teruggestuurd naar school en eventueel meegegaan. Opzouten met die betuttelende regeltjes. Menselijkheid boven regeltjes!

Over verzet gesproken: dat zit hem niet alleen in (on-line) informatie, maar juist ook in alledaagse acties. Hoeveel mensen die nog niet wakker zijn, zullen uit zichzelf zo'n alternatieve blog volgen? Terwijl het voor die mensen nog veel noodzakelijker is om die info te lezen dan voor ons.

Er zitten een flink aantal stappen tussen totaal niet wakker zijn en het hele spel doorzien. Als diegenen in hun dagelijks leven voorbeelden zien van anderen die ergens, hoe klein ook, tegen in verzet komen, dan kan dat wellicht een klein duwtje in de goeie richting zijn, zodat ze meer zelf gaan nadenken en strijdbaarder worden, in plaats van als makke schapen volgen wat ze wordt opgedragen.

Als ze zich dan meer willen gaan verdiepen in de materie, dan komt (on-line) informatie goed van pas en is dit bijvoorbeeld een goeie plek om meer te weten te komen over een heleboel zaken.

Het goede voorbeeld geven dus.

Mark


 
Bij het lezen van deze actie schoot ik gelijk in de lach.
Echte Engelse humor, die gasten liggen er niet wakker van om een keer voor lul te lopen.
Bij de buren in Schotland is de kilt ook niet onbekend.
Ik kan deze actie ook niet vergelijken met de idioten die in minirok op de Dam stonden te protesteren tegen de verkrachtingen in Keulen, goed bedoeld maar men sloeg de plank volledig mis.
 
https://www.ellaster.nl/2019/12/01/sacha-stone-opnieuw-onder-vuur/

Vertrouw ook nooit een vrouw!

Mike
 
goed topic!
onze vlag hangt nog steeds onderste boven. De stoepkrijt voor teksten op de weg heb ik nog niet gebruikt, das wel een heel werk als het met 80 km-h nog leesbaar moet zijn.
En ik heb op een aantal bankbiljetten wat geschreven. En ik betaald weer zoveel mogelijk met cash geld.
Verder als iemand een leuke autosticker heeft of een website met coole tshirts, hou ik me aanbevolen. Misschien dat ik een shirt bij Jensen koop, dat weet ik nog niet. Het is niet helemaal mijn tekst, maar wel een mooi statement.
Verder heb ik onze hond zijn jaarlijkse scheerbeurt gegeven en er een mooie Q opgemaakt. Maar dat is nog niemand opgevallen :( .
 
Het is een man zo te zien.
Ik zat die video te bekijken die Marijan had gepost en meende toch echt een vrouw te zien. Maar tegenwoordig weet je het niet meer. Vertrouw nooit een man die er als een vrouw uitziet!

Mike
 
de handen van een man (zwakke aanwijzing), geen adamsappel, sterke aanwijzing
vrouwenschouders: https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=sascha+stone&iax=images&ia=images&iai=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2F37ZCFd6sI00%2Fhqdefault.jpg
en hier het echte bewijs, omgebouwd: http://www.sashastone.com/blog/2010/07/06/letter-to-my-twenty-year-old-self/
ik vind haar als 20-jarige best wel een grof gezicht hebben. Een verkeerde vaccinatie wellicht
 
zo te zien een man met lang haar toch, ik wist ook niet wat van te denken. Je weet überhaupt niet wat nu wel en geen waarheid is, iedereen kan zo maar wat schrijven of wat ook.

Kan deze ook weer van het lijstje, pfff
 
Naief, kan het dat jij 2 verschillende Sacha Stones vergelijkt? De een man (die Kevin bedoelt - mits dit een man is... maar in 1 van de links wordt gesproken over een 'hij') en de ander een vrouw, een actrice. Doet er verder niet toe voor de discussie.

Power to the people!
 
Laat ellastar zich niet ook in de luren leggen? De boodschap die hij verkondigd in de video lijkt mij niks mis mee in elk geval. En die slachtoffers waar in het artikel over gesproken word, laten die zich ook niet nog teveel leiden door religie? Door middel van de exacte betekenissen aan te nemen? Ken de beste man verder niet. Alleen dat ik het met hem eens ben dat je als individu gewoon geen gehoor moet geven aan deze waanzin.
 
dat is goed mogelijk ssrdam, het was 5 minuten googlewerk. Naam ingetikt, naar de afbeeldingen gekeken en op de foto's geklikt die me wel wat leken. Maar ik heb het niet grondig gelezen, zo boeiend vind ik het ook weer niet.
Niet alles direct wissen Marijan, er alleen uit pikken wat resoneert. Ook David Icke heeft goede dingen gezegd. Wil je iemand volgen op dit soort gebied. Ik volg al jaren Michael Roads op fb, die is oke en goed op de hoogte. Zijn zoon rund/runde een betaalsite voor info.
 
Voor de duidelijkheid, googelen laat inderdaad meerdere foto's zien. In het ene geval gaat het om Sacha Stone en in het andere geval Sasha Stone (Sasha met een s ipv. c).
 
Sacha Stone de hippie zeg maar wordt ook regelmatig bij robert david steele uitgenodigd ...

Ik heb wel eens n docu gezien van m waarin hij de vloer aanveegde met het 5g



Er is ook eea te vinden bij een stichting die hij heeft en geld verkwanselen .. mogelijk trollen ..




 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
505.065
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan